کد خبر: ۴۲۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره شکلک های ترافیکی در این منطقه با هدف ارتقاء ایمنی عبور و مرور دانش آموزان خبر داد.

برگزاری جشنواره شکلک های ترافیکی در منطقه 7

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره شکلک های ترافیکی در این منطقه با هدف ارتقاء ایمنی عبور و مرور دانش آموزان خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 و با مشارکت معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق 7، 8، 11، 13 و 22 برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در این جشنواره شرکت می کنند باید 4 تا 14 سال سن داشته باشند، تصریح کرد: در "جشنواره شکلک های ترافیکی"  که با محوریت ایمنی عبور و مرور دانش آموزان برگزار می شود علاقه مندان می توانند با طراحی و پوشیدن نقاب های ترافیکی، گریم و یا لباس های متفاوت، به موضوع ایمنی عبور و مرور دانش آموزان بپردازند.

معاون شهردار منطقه 7 عنوان کرد: مرحله اول این جشنواره در تاریخ 16 شهریور ماه در سرای محله خواجه نظام الملک و مرحله پایانی در تاریخ 21 شهریور ماه در بوستان آموزش ترافیک منطقه 4 برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند در محورهای مختلفی از قبیل رانندگان وسایل نقلیه، دوچرخه سوار، عابران پیاده، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط سفید آثار خود را تهیه و در این جشنواره شرکت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 با بیان اینکه جامعه هدف این طرح کودکان و نوجوانان به عنوان تأثيرپذيرترين گروه مخاطبان هستند، تصریح کرد: کودکان حاميان امروز اصلاح و بهبود رفتارهاي ترافيکي و مجريان فرداي اين رفتارهاي صحيح محسوب مي‌شوند.

به گفته وی، موضوع ترافيک و رفتارهاي ترافيکي يکي از اصلي ترين شاخصه‌هاي توسعه جوامع در جهان امروز است و آموزش مسائل ترافيکي به کودکان و نوجوانان به عنوان اقدامي شاخص، از ماندگارترين و مؤثرترين روش‌هاي آموزشي به لحاظ ساختاري و محتوايي براي گروه مخاطبان کودک که فراگيري بالايي دارند، محسوب می شود.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"