کد خبر: ۴۲۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی تهران گفت: از تاریح 25 مرداد تاکنون روند ثبت نام طرح نوسازی تاکسی های فرسوده کشور با مشکل مواجه شده است.

سایت ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده همچنان قطع است

به گزارش خبر خودرو، معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی تهران گفت: از تاریح 25 مرداد تاکنون روند ثبت نام طرح نوسازی تاکسی های فرسوده کشور با مشکل مواجه شده است.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: اتحادیه سراسری تاکسیرانی کشور و سازمان های تاکسیرانی برای رفع مشکل ثبت نام تقاضاهایی ارائه داده اند و خواستار رفع این مسئله هستند تا تاکسیرانان بتوانند نسبت به نوسازی خودرو خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: امکان ثبت نام متقاضیان برای دریافت خودرو آریو وجود دارد ولی روند ثبت نام سایر خودروهای انتخابی که طبق طرح ملی نوسازی کل کشور در حال انجام است با توقف روبرو شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: مشکل به وجود آمده تنها مربوط به ثبت نام اولیه طرح نوسازی است و تاکسیرانانی که قبلا ثبت نام کرده اند بدون هیچگونه مانعی می توانند پیگیر روند نوسازی خودرو فرسوده خود باشند.

وی اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور متولی اصلی طرح نوسازی خودروهای فرسوده است لذا این سازمان کلیه دستگاه های ذیربط را برای عملیاتی شدن این طرح با یکدیگر متحد کرده است.

معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی تهران در پایان با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی پیگیر رفع مشکل سایت ثبت نام است، خاطرنشان کرد: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستاریم برای رفع توقف روند ثبت نام اقداماتی انجام دهد تا کلیه تاکسیرانانی که متقاضی نوسازی تاکسی هستند از ظرفیت موجود و تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده و نسبت به نوسازی خودرو فرسوده اقدام کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"