کد خبر: ۴۲۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هفته گذشته اعلام شد که کیا ریو مدل 2017 روز 29 سپتامبر در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 رونمایی جهانی خواهد شد.

طراحی ذهنی کیا ریو 2017 را ببینید

گروه بین الملل: هفته گذشته اعلام شد که کیا ریو مدل 2017 روز 29 سپتامبر در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 رونمایی جهانی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی یک طراح بر اساس تیزرهای رسمی این خودرو اقدام به انتشار طراحی ذهنی از کیا ریو مدل 2017 کرده است که چگونگی مدل تولیدی آن را نشان می دهد.

کیا ریو با اصلاحی کامل وارد نسل چهارم خود خواهد شد. طراحی بدنه و کابین ریوی کاملا جدید توسط مراکز طراحی کیا در آلمان و ایالات متحده انجام شده که هر دو با مرکز طراحی اصلی این خودروساز در Namyang کره جنوبی همکاری کرده اند.

کیا نسل جدید ریو را در پاریس با سبک بدنه هاچ بک پنج در، سدان چهار در و هاچ بک سه در معرفی می کند.

کیا ریو در کنار هیوندایi20  در کلاس B قرار می گیرد که با توجه به ساخت نسل چهارم کیا ریو بر اساس پلتفرم نسل دوم هیوندای i20 این امر جای تعجب ندارد. رسانه های اروپایی گزارش داده اند که ریو بر اساس پلتفرم تازه ساخته شده ای تولید می شود که برای یک کراس اوور ساب کامپکت جدید نیز استفاده خواهد شد.

کیا ریو 2017 با گزینه های موتور مشابه هیوندای i20 عرضه خواهد شد. گزینه های موتور این خودرو در اروپا شامل 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر بنزینی، 1.2 و 1.4 لیتری دمش طبیعی بنزینی و 1.1 و 1.4 لیتری دیزلی خواهد بود. گمان می رود گزینه های گیربکس این خودرو شامل اتوماتیک چهار سرعته، دستی پنج سرعته، دستی شش سرعته و اتوماتیک شش سرعته باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"