کد خبر: ۴۲۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مک لارن P1LM خودرویی منحصر به فرد با داستانی منحصر به فرد است که حالا در مسیر کسب شهرت بیشتر قرار گرفته است.

مک لارن به دنبال شکستن رکوردهای نوربورگرینگ

گروه بین الملل: مک لارن P1LM خودرویی منحصر به فرد با داستانی منحصر به فرد است که حالا در مسیر کسب شهرت بیشتر قرار گرفته است.

به گزارش خبرخودرو، شایعه شده که مک لارن P1LM در آستانه شکستن رکوردهای جدیدی است و توانسته به صورت غیر رسمی هنگام انجام آزمایش جاده ای در نوربورگرینگ رکوردهای این مسیر مسابقه را جا به جا کند. این همان نسخه جاده ای از P1 GTR است که توانسته متخصصین Lanzante به روز رسانی شده و فاتح مسابقات 24 ساعته له  مانز 1995 نیز بوده است.

این خودروی دارای یک موتور 1000 اسب بخاری و سامانه تعلیق به روز رسانی شده است و جا به جا کردن رکوردهای جهانی توسط آن کار چندان سختی نیست. مدیر مک لارن آقای وین لارانت گفت: ما توانایی های نسخه جاده ای و آن چه را که می تواند انجام دهد را بررسی کرده ایم و خوشبختانه راننده حرفه ای برای این خودرو داریم .

مک لارن P1 خود توانسته عملکرد خوبی در نوربورگرینگ داشته باشد ولی هیچ گاه مدعی داشتن بهترین زمان نبوده و تنها اعلام کرده است که این مسیر را زیر 6 دقیقه می پیماید. این در حالی است که پورشه با شش دقیقه و پنجاه هفت ثانیه رکورد دار مسیر 21 کیلومتری فوق است. البته کاینگسگ هم برنامه هایی برای این رکورد شکنی داشت که پس از تصادف سخت One: 1 با مشکل مواجه گردید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"