کد خبر: ۴۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: شاید اصلا باورتان نشود که کاین اولین شاسی بلند ساخت پورشه نبوده بلکه آنچه در تصویر می بینید اولین محصول آفرود این شرکت محصول آفرود این شرکت محسوب می شود.

حراج خودروی نظامی پورشه

گروه بین الملل: شاید اصلا باورتان نشود که کاین اولین شاسی بلند ساخت پورشه نبوده بلکه آنچه در تصویر می بینید اولین محصول آفرود  این شرکت محصول آفرود این شرکت محسوب می شود.

به گزارش خبرخودرو، آن چه که می بینید یک دستگاه خودروی نظامی 4x4 ساخت پورشه با نام Jagdawagen 4x4  597است که برای شرکت در جنگ جهانی  دوم ساخته شده و البته خوشبختانه هیچ گاه وارد میدان نبرد نشده که بخواهد آسیبی ببیند و لذا گمان میرود که بتواند با قیمت خوبی در حراجی گوود وود به فروش برسد. طراحی این محصول با الهام از فولکس واگن Kubelwage انجام شده و مشخص است که شخص فردیناند پورشه بر آن نظارت داشته.

597 دارای یک موتور چهارسیلندر خنک شونده با هوا است که قابلیت تولید 50 اسب بخار توان و دستیابی به سرعت بیشینه 100 کیلومتر بر ساعت را دارد. سقف آن نیز از پارچه ضد آب ساخته شده و امکان جمع آوری شدن را دارد. تنها 71 دستگاه از این خودروی نظامی در خلال سال های 1955 تا 1958 ساخته شده که 49 دستگاه از آن ها به مردم عادی فروخته شده است. این نمونه به یک مجموعه ژاپنی تعلق دارد و احتمالا با قیمت 263000 دلار وارد حراجی می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"