کد خبر: ۴۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به نظر می رسد کادیلاک فعلا با بی ام و سری 7 و مرسدس بنز کلاس S رقابت نخواهد کرد.

کادیلاک اسکالا فعلا تولید نمی شود

گروه بین الملل: به نظر می رسد کادیلاک فعلا با بی ام و سری 7 و مرسدس بنز کلاس S رقابت نخواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، پس از رونمایی اسکالا کانسپت در هفته خودروی مونتری 2016 بسیاری بر این باور بودند که این خودروی کانسپت آینده این برند را نشان می دهد. این کانسپت هم چنین نشان داد که کادیلاک پرچم دار جدیدی را در دستور کار دارد که CT8 یا CT9 نامیده شده و با مدل هایی همچون بی ام و سری 7 و مرسدس بنز کلاس S رقابت خواهد کرد. اما بر اساس اخبار تازه منتشر شده گفته می شود برنامه عرضه سدان لوکس بزرگ کادیلاک به تعویق افتاده و حتی شاید لغو شود.

به گفته برخی منابع این خودروساز و ناظران صنعتی، استراتژی رشد محصول تهاجمی که مدیر کادیلاک، جان دی نیچن اعلام کرده با تاخیر مواجه شده و در نتیجه سدان متوسط این خودروساز و موتور تواین توربو V8 آن نیز به تعویق خواهد افتاد.

پس از معرفی اسکالا کانسپت، دی نیچن اظهار داشت که احتمالا موتور تواین توربو V8 تا معرفی نسل بعدی CT6 رونمایی نخواهد شد. با توجه به این که مدت زیادی از عرضه کادیلاک CT6 در بازار نمی گذرد، مدل نسل بعدی آن حداقل تا سال 2023 یا 2024 ارائه نخواهد شد.

دی نیچن تایید کرده است که در آینده نزدیک نسخه ای هیبریدی شارژی از CT6 عرضه می شود اما مدل تمام برقی آن تاسال 2020 معرفی نخواهد شد. در عوضاین خودروساز آمریکایی بر خط تولید کراس اوورها و شاسی بلندهای خود همچون رقبای کامپکتی برای مدل های بی ام و X1 و X3تمرکز خواهد کرد. شایعه شده که کادیلاک روی یک مدل بزرگ تر سه ردیفه نیز کار می کند.

اگرچه کادیلاک اسکالا به زودی به تولید نمی رسد اما می توان انتظار داشت بخش اعظمی از طراحی و تکنولوژی های آن در دیگر مدل های خط تولید این خودروساز تاثیرگذار باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"