کد خبر: ۴۲۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: بی ام و تصمیم دارد به منظور افزایش فروش خودروی لوکس ممتاز خود، سری 7 کوپه را روانه بازار کند.

بی ام و در پی عرضه مدل های جدید از سری 7 است

گروه بین الملل: بی ام و تصمیم دارد به منظور افزایش فروش خودروی لوکس ممتاز خود، سری 7 کوپه را روانه بازار کند.

به گزارش خبرخودرو، این کوپه جدید در سال 2019 عرضه شده و یکی از نسخه های جدیدی است که برای کمک به افزایش فروش خط تولید سری 7 معرفی خواهند شد. بی ام و در این زمینه از استراتژی مرسدس بنز برای کلاس S پیروی می کند که در مدل های کوپه، کانورتیبل و نسخه فوق لوکس مایباخ به فروش می رسد.  اگرچه در مورد مدل کانورتیبلی از این خودروی بی ام و صحبت نشده اما این خودروساز برای رقیب مایباخ نیز برنامه ریزی کرده است.

آئودی نیز در حال آماده سازی پرچم دار A8 جدید است که همین امر فشار بر بی ام و را بیش تر می کند تا از رقابتی بودن پرچم دار خود اطمینان یابد. هشت سال قبل فروش بی ام و سری 7 با کلاس S برابر بود اما اکنون فروش این خودرو 40 درصد از رقیب آن کم تر شده است.

نسخه عملکردی M760Li xDrive M Performance این خودرو برای سال 2017 معرفی شده که در کنار 740e xDrive هیبریدی شارژی به افزایش فروش این خودرو کمک خواهند کرد.

بی ام و به خاطر فروش کم این خودرو به دلیل عدم توانایی برای جذب توجه عمومی با تکنولوژی هایی همچون Autopilot تسلا مورد انتقاد قرار گرفته است. البتهGesture control نیز در سری 7 معرفی شده است اما نتوانسته تبدیل به تکنولوژی شود که مشتریان را جذب می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"