کد خبر: ۴۲۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵

تولید مدل های جدید رنو و نیسان در پارس خودرو

 

به گزارش خبر خودرو، در مراسمی با حضور معاون وزیر صتعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از محصول جدید ساندرو استپ وی در شرکت پارس خودرو رونمایی و رسما تولید انبوه این خودرو آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ،مدیرعامل شرکت پارس خودرو در مراسم آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو استپ وی با اشاره به اینکه رنو همکار استراتژیک شرکت پارس خودرو است ، اظهار داشت : به زودی برنامه جامع مشترک پارس خودرو و رنو در حوزه توسعه محصول طراحی می شود.

ناصر آقا محمدی همچنین  از تولید مدل های جدید رنو و نیسان در آینده نزدیک خبر داد و گفت : شرکت پارس خودرو برنامه های وسیعی را برای تولید مدل های جدید رنو و نیسان در ایران دارد.

وی در خصوص قیمت خودرو ساندرو استپ وی گفت : این خودرو در مدل دنده دستی به قیمت 46میلیون و 500 هزار تومان و در مدل دنده اتوماتیک نیز به قیمت 52 میلیون و 500 هزار تومان عرضه خواهد شد.

مدیر عامل پارس خودرو همچنین در خصوص استانداردهای این خودرو جدید گفت : کلیه استانداردهای لازم برای تولید ساندرو  استپ وی اخذ شده و مشکلی به این جهت برای تولید  انبوه این محصول وجود ندارد.

آقامحمدی در ادامه با توجه به اهمیت توسعه محصول در شرکت پارس خودرو افزود : رنو همکار استراتژیک شرکت پارس خودرو است از این رو انتظار می رود در آینده نزدیک مدل های جدید رنو را در پارس خودرو تولید و عرضه شود.

وی همچنین بر ضرورت داخلی سازی محصولات جدید در راستای برنامه وزارت صنعت و معدن تاکید کرد و اظهار داشت :  در راستای تحقق اهداف وزارت صنعت و معدن و دستیابی به حداکثر تولید داخل  خوشبختانه سرمایه گذاری های خوبی در شرکت پارس خودرو صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت پارس خودرو در ادامه با اشاره به شرایط حاکم برصنعت خودرو افزود : در چند سال گذشته شرایط سختی بر صنعت خودرو حاکم بود  اما خوشبختانه این شرایط را پشت سر گذاشتیم امید است در آینده نزدیک شاهد دوران رونق و پرشکوه صنعت خودرو کشور باشیم.

آقا محمدی افزود : با توجه به همکاری های مشترک و سرمایه گذاری های خوبی که در صنعت خودرو صورت گرفته به زودی شاهد معماری جدیدی در صنعت خودرو کشور خواهیم بود.

دستیابی به حجم فروش 2 و نیم برابری در شرکت پارس خودرو

وی همچنین  از رونق در تولید و فروش در شرکت پارس خودرو خبر داد و گفت : پیش بینی می شود امسال حجم فروش 2.5 برابری را نسبت به سال گذشته در شرکت پارس خودرو تجربه نماییم.

وی در ادامه به برنامه افزایش تولید محصولات غیر پرایدی در شرکت پارس خودرو پرداخت و اظهار داشت :  در سال جاری رشد محصولات غیر پرایدی در شرکت پارس خودرو 116 درصد خواهد بود.

مدیر عامل پارس خودرو همچنین  از رکورد تولید در این شرکت برای چندمین بار خبر داد و گفت : در روزهای اخیر رکورد تولید 820 دستگاه را در شرکت پارس خودرو تجربه کردیم.

آقا محمدی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت پارس خودرو همواره در کیفیت پیشرو بوده است ، گفت : شرکت پارس خودرو همواره کیفیت را مینای تولید قرار داده و هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده است.

وی در ادامه از مذاکره جدی با نیسان خبر داد و گفت : به طور جدی  با نیسان در حال مذاکره هستیم و به زودی محصولات جدیدی را از این شرکت تولید و عرضه خواهیم کرد .

وی همچنین در خصوص توقف تولید نیسان قشقایی گفت : تولید این خودرو به دلیل تحریم ها متوقف گردید اما در برنامه جدید هممکاری ها قطعا تمام این موارد در نظر گرفته خواهد شد.

 


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"