کد خبر: ۴۳۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: تاکنون بیش از 100 راننده تاکسی جهت دریافت مجوز سرویس مدارس ثبت نام کرده اند.

کاهش زمان انتظار اتوبوس در نقاط پرازدحام

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: تاکنون بیش از 100 راننده تاکسی جهت دریافت مجوز سرویس مدارس ثبت نام کرده اند.

علیرضا مرآتی در تشریح خدمات ترافیکی انجام شده به مناسبت بازگشایی مدارس بیان کرد: طی هماهنگی های انجام شده با تاکسیرانی نزدیک به 107 راننده تاکسی برای دریافت مجوز سرویس مدارس ثبت نام کرده اند و درهمین رابطه دوره های آموزشی لازم ویژه رانندگان تاکسی و اتوبوس نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به نظارت بر عملکرد سرویس حمل و نقل مراکز آموزشی و اطلاع رسانی ترافیکی از طریق نصب بنر، خاطرنشان کرد:  از فعالیت اتوبوس هایی که فاقد معاینه فنی خودرو هستند جلوگیری خواهد شد.

مرآتی تصریح کرد:  به منظور کاهش زمان انتظار مسافران در ماه مهر، مراکز ازدحام جمعیت شناسایی شده است تا اتوبوس های بیشتری جهت حمل و نقل مسافران در اختیار آنها قرار داده شود.

همچنین ضمن ایجاد گشت مشترک بین راهور و تاکسیرانی منطقه با هدف ثبت تخلف رانندگان، اعزام تاکسی به نقاط پرازدحام به منظور روانسازی ترافیک انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول 13 نقطه مقابل مدارس شناسایی شده است که با تدابیر راهور از ساعت 6/5 لغایت  10 صبح و نیز 15 تا 19 جهت جلوگیری از تخلف رانندگان و تردد روانتر خودروها در این نقاط ، از 3 مهر به مدت یک هفته نیرو مستقر می شود.

مرآتی همچنین از ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی خبر داد و افزود: کانالیزه کردن مسیر حرکت عابر پیاده در تمامی مدارس و نصب تجهیزات عابر پیاده و نیز اطلاع رسانی درخصوص برنامه های ترافیکی از دیگر فعالیتهای این حوزه به مناسبت ماه مهر است.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"