کد خبر: ۴۳۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: پورشه به تازگی ویدئوی جدیدی را برای به تصویر کشیدن نحوه کار خودروی سبز پانامرای 4E – Hybrid منتشر کرده است.

انتشار جزئیات ساز و کار محصول سبز پورشه

گروه بین الملل: پورشه به تازگی ویدئوی جدیدی را برای به تصویر کشیدن نحوه کار خودروی سبز پانامرای 4E – Hybrid منتشر کرده است.

گروه بین الملل: پورشه در این ویدئو نشان داده که چگونه سامانه ای با چنین مصرف پایینی در 4E – Hybrid می تواند  سرعت خودرو را به سرحد ناباورانه ای برساند.

در واقع می توان گفت که 4E – Hybrid از هر لحاظی بهتر از نسخه پیشینش است. پورشه خوب می داند که اگر خودروهای سبز بتوانند قابلیتشان در دستیابی به سرعت های بالا را به اثبات برسانند به راحتی به فروش می روند. در قلب سامانه هیبریدی این خودرو یک موتور 136 اسب بخاری با گشتاور 295 پوند فوت قرار گرفته که علی رغم نمونه پیشین که تنها در حالت خاصی فعال میشد به دلخواه راننده به کار می افتد.

این موتور الکتریکی به کمک یک باتری 14.1 کیلو وات ساعتی هم وزن باتری 9.4 کیلو وات ساعتی قبلی کار می کند و میتواند برد خودرو را به تنهایی به حداکثر 51 کیلومتر برساند. علاوه بر این خودرو قادر است تنها با اتکا به موتور برقیش بیشینه سرعتی فعال 140 کیلومتر برساعت داشته باشد. این باتری در حالت معمول در 5.8 ساعت و با شارژرهای سریع در 3.6 ساعت شارژ میشود.

4E – Hybrid جدای موتور  الکتریکیش دارای یک موتور احتراقی 2.9 لیتری V6 گازوئیلی به توان 330 اسب بخار و گشتاور 332 پوند فوت است و میتواند ظرف مدت 4.6 ثانیه سرعتی را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. میزان مصرف سوخت کلی خودرو 2.5 لیتر در هر صد کیلومتر و آلایندگی آن 56 گرم بر کیلومتر اعلام شده است.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"