کد خبر: ۴۳۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني تهران از آغار به كار شيفت دوم مراكز معاينه فني خبر داد.

شیفت دوم مراکز معاینه فنی در پایتخت آغاز به کار کرد

به گزارش خبرخودرو، مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني تهران از آغار به كار شيفت دوم مراكز معاينه فني خبر داد.

سيدنواب حسيني منش با بیان اینکه با توجه به تراكم مراجعه براي دريافت معاينه فني از روز گذشته (شنبه سوم مهرماه) تمامي مراكز معاينه فني تهران به صورت دو شيفت خدمات رسانی می کنند، گفت: تمامي مراكز در دوشيفت ٨ تا ١٦ و ١٦ تا ٢٤ فعاليت خواهند كرد. اين اقدام در جهت كاهش تراكم مراجعه به مراكز صورت گرفته است.

وی با تاکید بر افزايش چند صد برابري مراجعه به مراكز معاينه فني تصريح كرد: روز گذشته تا پايان ساعت كاري (٢٤بامداد) بالغ بر ٦٤٠٠ خودرو در مراكز معاينه فني تهران پذيرش شده اند.

مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني با اشاره به اينكه اجراي طرح كاهش از ابتداي مهرماه گفت: در روز جمعه دوم مهرماه بيش از ٤٢٠٠ خودرو و در روز پنج شنبه اول مهرماه بيش از ٤٦٠٠ خودرو در مراكز معاينه فني پذيرش شده اند.

وي بابیان اینکه به رغم تكرار مكرر و تاكيد بر اجراي طرح كاهش از ابتداي مهرماه، متاسفانه قشر عظیمی از شهروندان  مراجعه به معاينه فني را به دقيقه ٩٠ انداخته و مراكز معاينه فني تراكم مراجعه دارد، تصریح کرد: مركز بيهقي و سراج پر تراكم ترين مركز معاينه فني طي هفته اخير بوده اند، اين در حاليست كه شهروندان مي توانند عدد يك را به 2000112 پيامك كنند تا از مراکز معاینه فنی خلوت مطلع شوند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"