کد خبر: ۴۳۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، رئیس پلیس راهور ناجا از کسب مقام سوم این پلیس در دوازدهمین کنفرانس بین المللی ارتقاء ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها در فنلاند خبر داد.

رتبه سوم پلیس راهور در کنفرانس جهانی ارتقاء ترافیک

به گزارش خبرخودرو، رئیس پلیس راهور ناجا از کسب مقام سوم این پلیس در دوازدهمین کنفرانس بین المللی ارتقاء ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها در فنلاند خبر داد.

سردار مهری گفت: با ارسال انواع تیزر و انیمیشن های هشداری پلیس راهنمائی و رانندگی بعلاوه مقالات ارتقاء فرهنگ ترافیک و ایمنی در رانندگی به کمیته بین المللی ارزیابی رسانه ای این کنفرانس در شهر تامپره فنلاند، جمهوری اسلامی ایران از میان 132 کشور شرکت کننده پس از سوئیس  و فنلاند موفق به دریافت مدال برنز شد.

وی افزود: تولیدات پلیس راهور ناجا با مشارکت رسانه ملی در زمینه ساخت تیزر و انیمیشین و هماهنگی دانشگاه ها به ویژه دانشگاه شهید بهشتی در زمینه تولید مقالات و مشارکت آموزش و پرورش در زمینه تربیت همیاران پلیس به کنفرانس مذکور ارائه شده بود.

سردار مهری گفت: برنامه های پلیس در ایجاد راهوران محله، بازرسان نامحسوس و آموزش های همگانی به ویژه آموزش رانندگان حمل و نقل عمومی و موتوسیکلت سواران از دیگر بخش های ارائه شده به کنفرانس بین المللی ارتقاء ایمنی و پیشگیری از مصدومیت هاست.

رئیس پلیس راهور ناجا به نقش بی بدیل و موثر رسانه ملی در زمینه اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش همگانی و همچنین نقش آموزش پرورش در ارتقاء فرهنگ ترافیک در کسب این موفقیت بزرگ اشاره کرد.

در دوازدهمین کنفرانس بین المللی ارتقاء ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها که از 28 تا 31 شهریور در شهر تامپره فنلاند برگزار شد؛ 400 مقاله و 600 پوستر از 132 کشور جهان ارائه شد و بیش از 1200 نفر در این کنفرانس حضور داشتند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"