کد خبر: ۴۳۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص وضعیت مینی بوسهای فرسوده گفت: یک هزار و 250 دستگاه مینی بوس در سطح تهران وجود دارد.

جایگزینی مینی بوس های فرسوده با ون و تاکسی نو

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص وضعیت مینی بوسهای فرسوده گفت: یک هزار و 250 دستگاه مینی بوس در سطح تهران وجود دارد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: در سالهای گذشته نوسازی 125 دستگاه مینی بوس فرسوده انجام شد البته هنوز یک هزار و 100 دستگاه مینی بوس در پایتخت وجود دارد که نیازمند به نوسازی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: برابر با مصوبه هیات دولت، شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت موفق به دریافت مجوز نوسازی و جایگزینی مینی بوسهای فرسوده با مینی بوسهای نو، ون و همچنین تاکسی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: ستاد نوسازی اقدام به طراحی سایت ثبت نام نوسازی مینی بوسهای فرسوده کرده و بر این اساس روند ثبت نام متقاضیان شروع شده است.

سنندجی در خصوص وضعیت سایت ثبت نام نوسازی مینی بوسهای فرسوده خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 450 دستگاه مینی بوس برای نوسازی در سایت ثبت نام کرده اند و امیدواریم تا پایان مهرماه سال جاری جایگزینی تعداد قابل توجهی از مینی بوسهای فرسوده با تاکسی انجام شود.

وی با اشاره به اختصاص سرویس مدرسه به مدارس استثنایی پایتخت عنوان کرد: از سال 93 سرویس دهی به مدارس استثنایی در دستور کار قرار گرفت لذا در سال گذشته تعداد 60 دستگاه اتوبوس اقدام به سرویس دهی به دانش آموزان مدارس استثنایی نمودند.

وی در ادامه اذعان داشت: با توجه به استقبالی که از سوی مدارس استثنایی و خانواده دانش آموزان این مدارس صورت گرفت، در سال جاری اقدام به افزایش تعداد سرویس مدارس استثنایی شد و سرویس ها را به 90 دستگاه افزایش داده ایم.

سنندجی در ادامه با بیان اینکه سرویس دهی به مدارس توسط تعدادی از مینی بوسهای دارای استاندارد انجام خواهد گرفت، تاکید کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی در تلاش است تا کلیه مدارس استثنایی تهران را تحت پوشش قرار دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان اضافه کرد: امیدواریم روند ثبت نام و نوسازی مینی بوسهای فرسوده با سرعت بیشتری پیش رود و طبق برنامه ریزی های اولیه این طرح با موفقیت صورت گیرد لذا تا پایان مهرماه بایستی جایگزینی تعداد زیادی از مینی بوسها انجام شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"