کد خبر: ۴۳۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نمونه آزمون کاملا استتار شده ای از بی ام و Z5 در حال تست در نوربورگرینگ آلمان دیده شده است.

بی ام و Z5 در نوربورگرینگ تست می شود

گروه بین الملل: نمونه آزمون کاملا استتار شده ای از بی ام و Z5 در حال تست در نوربورگرینگ آلمان دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، در حالی که منابع اظهار داشته اند Z5 به عنوان جایگزینی برای Z4 عرضه خواهد شد، این خودروی جدید اواخر سال 2017 روانه بازار می شود.

پس از توقف تولید نسل دوم رودستر Z4 در اوت 2016 به نظر می رسد بی ام و تمام تلاش خود را به کار بسته تا Z5 را بسازد تا بتواند جای خالی Z4 را پر کند. بی ام و اخیرا تمایل بازار به خودروهای کروک را ارزیابی کرده و به همین دلیل سقفی پارچه ای برای Z5 تعبیه خواهد کرد.

تصاویر نمونه آزمون این خودرو نشان می دهند که طراحی Z5 نسبت به Z4 تکاملی بوده و در نتیجه این خودرو با ساختار دو سرنشین با کاپوتی بزرگ، رینگ های بزرگ، قسمت پشت کامپکت و جلوپنجره دو بخشی بی ام و عرضه خواهد شد. اگرچه این نمونه اولیه هنوز در مراحل ابتدایی ساخت به سر می برد مشخص است که طول این خودروی جدید بسیار شبیه به Z4 خواهد بود.

در عین حال ادعا می شود که Z5 نسخه ای هیبریدی نیز خواهد داشت که تویوتا تجربه خود را در ساخت آن ارائه خواهد کرد. بنابراین در حالی که انتظار می رود تویوتا تجربه خود در تکنولوژی هیبریدی و سیستم های مربوطه را در این خودرو به کار برد، بی ام و باقی کارهای Z5 را انجام خواهد داد.

اطلاعات بیش تر از این خودرو طی ماه های آینده اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"