کد خبر: ۴۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: ولوو S90 L مخصوص چین قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی گوانگژوی ماه دسامبر در این کشور فاش شده است.

ولوو S90 L مخصوص چین فاش شد

گروه بین الملل: ولوو S90 L مخصوص چین قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی گوانگژوی ماه دسامبر در این کشور فاش شده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو دارای طراحی، لیست تجهیزاتو خط تولید موتور مشابه مدل اصلی بوده اما 100 میلی متر کشیده تر از S90 معمولی است. این امر کمک می کند تا فضای بیش تری در قسمت پشت این خودرو فراهم شود که خریدارن چینی تمایل زیادی به آن دارند.

از عناصر طراحی قابل توجه در این خودرو می توان به چراغ های جلوی چکشی شکل، نیم رخ شبیه به سدان اسپرت و چراغ های عقب منحنی روی در صندوق عقب به منظور ایجاد ظاهری اسپرت اشاره کرد. گفته می شود کابین این خودرو مشابه شاسی بلند XC90 است و در این صورت طراحی مینیمالیستی و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی بزرگ به منظور کنترل اکثر عملکردهای خودرو برای آن تعبیه خواهد شد. از آنجا که تمرکز این خودرو در بهره وری بیش تر صندلی های عقب است، گفته می شود ولوو این خودرو را با بسته ارتقایی Excellence عرضه خواهد کرد.

این خودرو در بازار چین در نسخه های T4 و T5 عرضه می شود که هر دو از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت های 211 و 282 اسب بخار بهره می برند. هم چنین انتظار می رود یک مدل هیبریدی T6 یا T8 نیز برای این خودرو ارائه شود که زمانی در سال آینده عرضه خواهد شد. این خودرو در چین با مدل هایی همچون آئودی A6L، بی ام و سری 5 Li و مرسدس بنز کلاس E LWB رقابت می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"