کد خبر: ۴۳۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل جدید بی ام و سری 5 بار دیگر شکار دوربین عکاسان شده است.

نسل بعدی بی ام و سری 5 شکار دوربین عکاسان شد

گروه بین الملل: نسل جدید بی ام و سری 5 بار دیگر شکار دوربین عکاسان شده است.

به گزارش خبرخودرو، این بار سدان متوسط بی ام و با پوشش استتار کم تری دیده شده است. این خودرو که با کد G30 شناخته می شود از فاصله دور بسیار شبیه به مدل نسل کنونی آن به نظر می رسد اما با دقت بیش تربه آن می توان دریافت که طراحی نوین چراغ های جلو برای این خودرو تعبیه شده است که به سمت جلوپنجره کشیده شده اند و با طراحی عضلانی تر سپر تکمیل می شوند.

چراغ های عقب این خودرو نیز بازطراحی خواهند شد و باریک تر و کشیده تر از مدل قبلی هستند. تمام مدل های بی ام و سری 5 جدید بر اساس نسل بعدی پلتفرم 35up بی ام و ساخته خواهند شد. این ساختار جدید مواد و زیرساخت هایی سبک را در محصولات تولید انبوه بی ام و فراهم خواهد ساخت.

در داخل این خودرو داشبوردی بازطراحی شده با نمایشگر LCD مستقل و تجهیزاتی پرمیوم تعبیه خواهد شد که اکنون در مدل های بالاتر بی ام و ارائه می شوند. این خودرو هم چنین دارای سیستم جدید iDrive به همراه نمایشگر لمسی و عملکردهای مبتنی بر اشاره خواهد بود.

یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر 231 اسب بخاری در نسخه های 520d  و 525d این خودرو به کار خواهد رفت در حالی که نسخه قدرتمندتر 272 اسب بخاری آن در نسخه 528i ارائه می شود. هم چنین یک موتور دیزلی 286 اسب بخاری برای نسخه 530d، یک مدل 333 اسب بخاری در نسخه 535d و 400 اسب بخاری در نسخه M550d این خودرو ارائه خواهد شد.

طیف مدل های سری 5 جدید اوایل سال آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد. این خودرو با مدل هایی همچون مرسدس کلاس E، آئودی A6 و جگوار XF رقابت می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"