کد خبر: ۴۳۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: چنان چه هفته قبل اعلام شده بود، هاچ بک هوندا سیویک مدل 2017 وارد نمایندگی های فروش ایالات متحده شده است.

هاچ بک هوندا سیویک مدل 2017 وارد نمایندگی های فروش شد

گروه بین الملل: چنان چه هفته قبل اعلام شده بود، هاچ بک هوندا سیویک مدل 2017 وارد نمایندگی های فروش ایالات متحده شده است.

به گزارش خبرخودرو، تصاویر منتشر شده جدید این خودرو را به صورت پارک شده در یک نمایندگی در جکسون ویل فلوریدا نشان می دهند.

هاچ بک هوندا سیویک مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 رونمایی شده و اوایل سال 2017 در اروپا به فروش خواهد رسید. عرضه این خودرو در آمریکا طی روزهای آینده خواهد بود.

هاچ بک هوندا سیویک مدل 2017 مخصوص آمریکا در چهار نسخه LX، اسپرت، EX و EX-L Navi عرضه می شود. اوایل سال 2017 نیز نسخه اسپرت تورینگ این خودرو معرفی شده و در جایگاهی بالاتر از EX-L Navi یا به جای آن قرار می گیرد.

از ویژگی های قابل توجه در هاچ بک سیویک جدید می توان به چراغ های جلوی LED، LEDهای دید در روز، چراغ های عقب LED، رینگ های آلیاژی 18 اینچی، سیستم اگزوز با خروجی دوگانه مرکزی، مونروف برقی، سیستم سرگرمی صوتی تصویری 7 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی 540 وات با 12 بلندگو، سیستم پیش گیری از تغییر مسیر، کمک ثبات در مسیر، کروز کنترل انطباقی، سیستم ترمز پیش گیری از تصادف، هشدار برخورد جلو و هشدار تغییر مسیر اشاره کرد.

هاچ بک هوندا سیویک مدل 2017 مخصوص آمریکا اختصاصا با موتور 1.5 لیتری VTEC TURBO توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی عرضه می شود. بسته به نوع نسخه این خودرو، موتور آن قدرت 174 و 180 اسب بخار و گشتاور 167،  162  و 177 فوت پوند تولید می کند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"