کد خبر: ۴۳۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به نظر می رسد بی ام و روی نسخه مخصوص دیگری از مدل M4 کار می کند.

فیس لیفت بی ام و M4 تست می شود

گروه بین الملل: به نظر می رسد بی ام  و روی نسخه مخصوص دیگری از مدل M4 کار می کند.

به گزارش خبرخودرو، عکاسان مخفی موفق به ثبت تصاویری از دو نمونه اولیه بی ام و M4 در حال تست شده اند که یکی از آن ها M4 استاندارد با ویژگی های فیس لیفت و دیگری نسخه مخصوصی تهاجمی بوده که احتمالا M4 CSL یا CS نامیده می شود.

در نمونه اولیه بی ام و M4 CS سفید رنگ می توان اسپویلر لبه جلوی استتار شده با پوشش را دید در حالی که کاپوت آن با خروجی هوای شبیه به GTS برجسته تر شده است. عکاسان هم چنین اعلام کرده اند که بی ام و از رینگ های 19 اینچی در جلو و 20 اینچی در پشت این خودرو استفاده کرده تا با اسپویلر عقب بزرگ تر منطبق باشد که زیر پوشش استتاری پنهان شده است.

تمام این تغییرات نشان می دهند که این نمونه اولیه سفید رنگ صرفا مدلی فیس لیفت از M4 نیست بلکه نسخه ای متمایز است. سوال مهم آن است که این مدل افزایش قدرت نیز خواهد داشت یا صرفا تغییرات ظاهری برای آن در نظر گرفته شده است.

نمونه اولیه قرمز رنگی که به همراه این مدل فاش شده، فیس لیفت استاندارد M4 است که به زودی معرفی می شود. بی ام و همچنان در تلاش است تا جزئیات تغییرات چراغ های جلوی این فیس لیفت را پنهان کند اما اکنون بیش تر مشخص است که ایت تغییرات خیلی قابل توجه نخواهند بود. گمان می رود چراغ های عقب متفاوتی نیز برای این خودرو تعبیه شود چرا که پوشش استتاری در قسمت پشت نیز همچنان این بخش را پنهان کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"