کد خبر: ۴۳۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: تمرکز اقلام مورد نیاز هیات‌ها در نمایشگاه عطر سیب موجب کاهش ترافیک در منطقه بازار و بورس‌های فروش لوازم عزاداری شده است.

تاثیر مثبت نمایشگاه عطرسیب در کاهش ترافیک پایتخت

به گزارش خبرخودرو، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: تمرکز اقلام مورد نیاز هیات‌ها در نمایشگاه عطر سیب موجب کاهش ترافیک در منطقه بازار و بورس‌های فروش لوازم عزاداری شده است.

ابوالفضل قناعتی در مورد نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر محوریت تفکر سیدالشهدا بود، افزود: ایام محرم و صفر، ماه‌های خاص است که می‌توانیم از ظرفیت هیات‌های مذهبی و حال و هوای این روزها در راستای ترویج و تفکر عاشورایی و اخلاق شهروندی گام بلندتری برداریم.

وی با بیان اینکه شهرداری همه ساله این نمایشگاه را در راستای سیاست های شورا برگزار می کند، تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای تروج تفکر عاشورای با حمایت از هیات‌های مذهبی ایجاد شده که در آن اقلام و مایحتاج برنامه‌های محرم و صفر در قالب یک نمایشگاه در بوستان ولایت در اختیار هیات ها قرار می گیرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به همکاری شهرداری با صنوف برای توزیع اقلام ضروری مراسم های ماه محرم اضافه کرد: این موضوع نه تنها به رونق بازار کمک می کند، بلکه به دلیل تمرکز و تجمیع همه کالای مورد نیاز هیات‌های مذهبی در این نمایشگاه دیگر شاهد ترافیک در راستا و بورس های فروش این اقلام همچون بازار، مولوی و... نیستیم که این نمایشگاه به صورت غیرمستقیم به کاهش هزینه‌ها و ترافیک نیز کمک می کند.

قناعتی با بیان اینکه در این نمایشگاه  هزاران قلم کالا با تحفیف حداکثر 40درصد در اختیار هیات های مذهبی قرار داده می شود، یادآور شد: خوشبختانه شهرداری در این نمایشگاه نگاه ویژه ای به  هیات های بی بانی و نیازمند دارد و سهمیه ای ویژه برای هیات های وضع مالی خوبی ندارند که کمک می کنند تا این هیات ها هم رونق یابد.

وی با اشاره به نقش تربیتی هیات های مذهبی خاطر نشان کرد: باید همه سازمان ها و دستگاه ها از این هیات های مذهبی حمایت کنند تا در قالب برنامه های فرهنگی موجبات ارتقا اخلاق شهروندی  فراهم شود

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"