کد خبر: ۴۳۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

اجازه نمی دهیم بازار ایران محل جنگ خودروسازان خارجی شود

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نشست خبری مدیران ارشد ایران خودرو و پژو در پاسخ به سوال خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت :  ما به عنوان ایران خودرو اجازه نمی دهیم بازار ایران محل جنگ خودروسازان خارجی شود.

کارلوس تاوارس ، مدیر عامل شرکت پژو سیتروئن نیز در این نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار خبر خودرو در خصوص اینکه آیا پژو همانند رنو تمایل به حضور مستقل در ایران دارد یا خیر گفت : البته اطلاعی در مورد جزئیات قرارداد سایر رقبا و امضاء قراردادهای آنها در ایران ندارم ولی اولویت اصلی ما در ایران بهبود کیفیت خودروهای موجود در بازار ایران و تولید محصولات جدید است .هدف ما این است که کیفیت، ایمنی و فناوری مناسب را در اختیار مصرف‌ کنندگان خودرو در ایران قرار دهیم.

وی افزود : از آنجا که سهم بازار پژو در ایران بالا است اولین اولویت ما ارتقاء کیفیت خودروهای موجود پژو در ایران است .

تاوارس افزود: اولویت بعدی ما در همکاری جدید تولید محصولاتی است که مصرف سوخت کمتر و ایمنی بیشتری را برای مصرف کنندگان ایرانی فراهم نماید همچنین هدف ما این است که مصرف کنندگان ایرانی را از تولیدات مشترک در شرکت ایکاپ قانع نماییم.

وی تصریح کرد : گام اول ما در همکاری جدید تولید محصولات جدید در بازار ایران است ضمن اینکه به دنبال  توانمندسازی قطعه‌سازان ایرانی هستیم تا بتوانیم خودروها را با قیمت رقابتی برای صادرات در شرکت مشترک تولید و عرضه نماییم.

وی افزود : گام بعدی ما این است که مطمئن شویم که  در شرکت مشترک با ایران خودرو ، خودروهای جدید با کیفیت و ایمنی بهتر تولید خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت : تلاش می کنیم گذشته را پشت سر گذاشته و آینده بهتری را در همکاری با ایران رقم بزنیم. البته در این راستا انتقال‌های لازم را برای تامین پروژه انجام داده‌ایم که پرداخت غرامت نیز جزو آن است .

وی با اشاره به ارتباط تاریخی و خوب پژو با ایران اظهار داشت : افتخار می کنیم که با ایران خودرو این همکاری مجدد را آغاز نمودیم.

وی تاکید کرد : قطعا جوینت ونچری که ایجاد شده است نشان می دهد پژو تمایل دارد که محصولات با کیفیت را به بازار ایران عرضه نماید.

وی همچنین در خصوص درصد  داخلی سازی محصولات جدید گفت : در نظر داریم تا تولید موتور را نیز در ایران بومی سازی نماییم.

مدیر عامل شرکت پژو سیتروئن همچنین در خصوص کسب رضایت مصرف کنندگان ایران گفت : مردم ایران به دنبال راحتی بهتر و راندمان بیشتر و کاهش مصرف سوخت و همچنین خدامت بهتر خودروهای جدید هستند که تلاش می کنیم این هدف را محقق کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در همکاری با ایران خودرو صادق هستیم ، تاکید کرد : قطعا  رضایت مصرف کنندگان ایرانی از طریق جوینت ونچر و ارائه بهترین الگوی تولیدی در جهان و خدمات و تکنولوژی و ایمنی بهتر خودروها محقق خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که مشکلات گذشته حل نمی‌شد، نمی‌توانستیم همکاری جدیدی را با ایران آغاز کنیم، اظهار داشت : برای ایجاد آینده بهتر دیگر نباید درباره گذشته صحبت کنیم زیرا مشکلات گذشته حل شده است.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"