کد خبر: ۴۴۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

شرایط فروش متنوع و استثنائی تویوتا پریوس

به گزارش خبرخودرو، به اطلاع کلیه علاقه مندان عزیز می رساند با توجه به استقبال بی نظیر از خودروی مدرن پریوس ، شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در جدید ترین بخشنامه فروش خود شرایط بسیار متنوعی را جهت تسهیل خرید و بهره مندی طیف بیشتری از هموطنان از خودروی پر فروش ترین خودروی هیبرید دنیا، تویوتا پریوس در نظر گرفته است.

هم اکنون با عرضه این خودرو توسط ایرتویا، علاقه مندان می توانند تیپ B و C پریوس را به صورت تحویل فوری به ترتیب با قیمت نهایی 142 و 148 میلیون تومان خریداری نمایند.

در این بخشنامه شرایط متنوع فروش برای خودروی پریوس از انواع روش های نقدی و اقساطی به چشم می خورد.

با نگاهی به بخشنامه جدید ایرتویا می توان به بیمه بدنه رایگان جهت خرید نقدی و وام خرید خودروی پریوس تاسقف ۷۰ میلیون تومان برای خریدهای اقساطی اشاره نمود که شرایط اقساطی خودروی پریوس برای هر کدام از تیپ ها به انواع کوتاه مدت (دو مرحله ای تا ۹ ماهه) بدون بهره و بلند مدت ( ۱۲ تا ۲۴ ماهه) با کارمزدهای ۱۲% تا ۱۸% نیز در بخشنامه جدید اضافه شده است.

از جمله امکانات مشترک پریوس تیپ C و  Bمی توان به رادار نقطه كور، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی JBL  همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث،شارژ بدون سيم گوشي موبايل، کروز کنترل، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، دوربین عقب، سنسور های پارک و ... اشاره کرد.

همچنین شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم،در کنار گارانتی ۵ سالیا ۱۵۰هزارکیلومترخودروی پریوس که این گارانتیشامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و ... میشود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است.

مجوز ورود به طرح ترافیک از مزایای دارندگان خودروی پریوس

با پیگیری های شرکت ایرتویا و همکاری معاونت محترم حمل و نقل شهرداری تهران، مقرر گردید تمامی دارندگان خودروهای پریوس با توجه به آلایندگی بسیار کم این خودرو، پس از ثبت نام رایگان آرم طرح ترافیک، بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در محدوده های طرح ترافیک را دارا می باشند.

برای مشاهده مشخصات کامل تیپ های C و B خودروپریوس و شرایط فروش اینجا کلیک نمایید.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"