کد خبر: ۴۴۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، کیفیت بنزین توزیعی در اهواز ، آبادان، خرمشهر و شادگان یورو ٤ است و هیچ گونه آلودگی و ناخالصی ندارد.

کیفیت بنزین اهواز مورد تایید سازمان های نظارتی است

 به گزارش خبرخودرو، کیفیت بنزین توزیعی در اهواز ، آبادان، خرمشهر و شادگان یورو ٤ است و هیچ گونه آلودگی و ناخالصی ندارد.

عبدالصاحب شمخانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: کیفیت بنزین توزیعی در منطقه اهواز از سوی سازمان استاندارد، سازمان محیط زیست و بخش کنترل کمی و کیفی شرکت پخش منطقه مدام آزمایش و تایید شده است.

وی با اشاره به گفتههای غیرکارشناسی درباره کیفیت بنزین از سوی برخی مسئولان افزود: از مهرماه پارسال روزانه یک میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر بنزین یورو ٤ و از پایان اسفندماه سال ٩٣ روزانه ٥٠٠ هزار لیتر گازوئیل یورو چهار در اهواز توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز ادامه داد: سازمان محیط زیست، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز را به عنوان سازمان سبز معرفی کرده است.

به گفته وی، براساس اظهارنظر سازمان محیط زیست شرکت پخش تنها نهادی است که در زمینه کاهش آلودگی هوا استان اقدامهای جدی و عملی داشته است و مشکلات حمل و نقل درون شهری را با توزیع فرآورده های یورو ٤ حل کرده است.

شمخانی اعلام کرد: هم اکنون ١٨٠ باب جایگاه فعال سوخت مایع در استان خوزستان و ٦٠ باب جایگاه فعال سوخت مایع در منطقه اهواز فعال است.

منطقه اهواز با ١٠ ناحیه تحت پوشش، کار سوخت رسانی به مناطق شمال خوزستان و بخشهایی از لرستان و ایلام را به عهده دارد و همچنین در جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی کلان شهر اهواز بنزین یورو ۴ پالایشگاه اراک توزیع می شود.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"