کد خبر: ۴۴۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مینی کانتریمن مدل 2017 یک ماه قبل از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس بار دیگر شکار عکاسان شده است.

مینی کانتریمن مدل 2017 فاش شد

گروه بین الملل: مینی کانتریمن مدل 2017 یک ماه قبل از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس بار دیگر شکار عکاسان شده است.

به گزارش خبرخودرو، تصاویر فاش شده جدید از این خودرو نمایی نزدیک از بدنه نسل دوم این مدل ارائه می دهند.

طراحی نسل دوم مینی کانتریمن در مقایسه با مدل کنونی آن یک تحول به شمار می آید. در قسمت جلوی این خودرو جلو پنجره شش ضلعی آشنا شبیه به مدل های سه در، پنج در، کلابمن و کانورتیبل مینی دیده می شود اما کوچک تر به نظر می رسد.

چراغ های جلوی مربعی منحنی این خودرو که با مینی Paceman مشترک هستند با ظاهری جدید ارتقا یافته اند. جلوپنجره و سپر بازطراحی شده تغییرات قسمت جلوی این خودرو را کامل می کنند.

نیم رخ مدل نسل دوم این خودرو بی تغییر به نظر می رسد اما شیشه عقب آن کوچک تر شده است. قسمت پشت این خودرو پوشش استتاری کاملی دارد اما چراغ های عقب اصلاح شده آن مشخص هستند.

بزرگ ترین تغییر در نسل جدید مینی کانتریمن زیر بدنه آن خواهد بود. مدل کنونی این خودرو بر اساس پلتفرمی منحصر به فرد ساخته شده که در Paceman نیز به کار رفته است در حالی که نسل دوم این خودرو از پلتفرم UKL بهره خواهد برد.

این خودرو علاوه بر موتورهای دیزلی و بنزینی سه و چهار سیلندر تواین پاور به کار رفته در دیگر مدل های مینی، با نیرومحرکه ای هیبریدی شارژی نیز موجود خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"