کد خبر: ۴۴۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، عملیات اجرایی احداث و تکمیل ورودی تندرو به کندروی بزرگراه آیت اله سعیدی در ابتدای شهرک دولتخواه و متروی آزادگان بزودی آغاز می شود.

احداث ورودی تندرو به کندرو بزرگراه آیت اله سعیدی در ابتدای شهرک دولتخواه

 به گزارش خبرخودرو، عملیات اجرایی احداث و تکمیل ورودی تندرو به کندروی بزرگراه آیت اله سعیدی در ابتدای شهرک دولتخواه و متروی آزادگان بزودی آغاز می شود.

علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این فعالیت به منظور ایمن سازی و تسهیل رفت و آمد وسایل حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و بویژه اهالی شهرک دولتخواه در برنامه آتی این شهرداری قرار گرفته است.

وی به اخذ مصوبه کمیته معابر شهر تهران سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در این خصوص اشاره کرد و افزود: پس از برگزاری جلسه و اخذ تأییدیه کمیته طرح های هندسی نیز فعالیت اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

مرآتی در بخش دیگری از اجرای 5 طرح مصوب در بزرگراه آزادگان محدوده واقع در این منطقه خبر داد و گفت: به منظور افزایش سطح ایمنی این بزرگراه 5 طرح مصوب تا پایان سال در آن اجرا می شود.

اين مسئول در خصوص طرح هايي اجرايي اين بزرگراه اظهار كرد: در ضلع شمال غربي تقاطع آزادگان و شهيد كاظمي و باند شمالي اين بزرگراه فعاليت انسداد دسترسي كندرو به ورزشگاه شهيد كاظمي و امتداد كندرو در مسير شرق به غرب،حذف رابط مختلط و احداث رابط تندرو به كندرو صورت ميگيرد.

همچنين در ضلع جنوب غربي تقاطع آزادگان و شهيد كاظمي و باند جنوبي اين بزرگراه، حذف رابط مختلط و احداث رابط كندرو به تندرو اجرا ميشود.

وي ادامه داد: پروژه انسداد رابط تندرو به كندرو و احداث رابط جديد كندرو به تندرو در ضلع شمال بزرگراه آزادگان و محدوده خيابان خلازير انجام خواهد شد.

ضمن اينكه پروژه اصلاح هندسي رابط مسدود شده كندرو به تندرو و بازگشايي مجدد آن نيز در ضلع جنوبي بزرگراه آزادگان مقابل علي آباد قاجار اجرا و در ضلع شمالي آن بعد از خروجي بلوار شقايق،طرح انسداد رابط كندرو به تندرو انجام خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"