کد خبر: ۴۴۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: خودروسازان چینی در مراحل ابتدایی ورود به بازارهای جدید هستند.

رقیب چینی دیگری برای تسلا معرفی شد

گروه بین الملل: خودروسازان چینی در مراحل ابتدایی ورود به بازارهای جدید هستند.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی در حالی که تسلا اطلاعیه بسیار مهمی را اعلام می کرد، شرکت تکنولوژی چینی، LeEco از رقیب جدید تسلا رونمایی کرد.

LeEco برای مراسم آمریکایی بزرگی برای رونمایی یک نمونه اولیه به نام LeSee برنامه ریزی کرده بود که یک خودروی برقی خودران است اما این خودرو حتی قادر نبوده برای رونمایی حرکت کند. البته خبر خوب آن است که این مشکل فنی نبوده بلکه انتقال این خودرو از لندن با تاخیر مواجه شده بود. گزارش شده که خودروی اصلی که برای رونمایی در نظر گرفته شده بود تصادف کرده و برنامه انتقال نمونه دیگری از لندن در واقع راه حلی برای این مشکل بوده است.

این غول خودروسازی چینی از خودروساز برقی آمریکایی، فارادی فیوچر نیز پشتیبانی می کند بنابراین این نمونه اولیه می تواند نشان دهنده مدلی باشد که فارادی در CES سال 2017 رونمایی می کند. نمونه اولیه سدان LeEco به طور رسمی در نمایشگاه خودروی پکن 2016 رونمایی شد و فعلا اطلاعات زیادی از LeSee در دسترس نیست به جز آن که تمرکز این خودرو بر ارتباطات خواهد بود.

چندی پیش خودروهای چینی بسیار نامرغوب بودند و صرفا نسخه هایی کپی شده از خودروهای دیگر یا مدل هایی ارزان بودند که با هیچ تست ایمنی منطبق نبودند. این رونمایی های جدید نشان دهنده تغییری بزرگ در صنعت خودروی این کشور هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"