کد خبر: ۴۴۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: ابرخودروی لامبورگینی اونتادور اکنون پنج ساله شده است.

فیس لیفت لامبورگینی اونتادور تست می شود

گروه بین الملل: ابرخودروی لامبورگینی اونتادور اکنون پنج ساله شده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروی اسپرت موتور وسط در سال 2011 عرضه شده و به زودی به روز رسانی در نیمه دوره تولید خواهد داشت. به تازگی مدل فیس لیفت این خودرو با پوشش استتاری در حال تست در پیست فاش شده است. گمان می رود فیس لیفت اونتادور در نمایشگاه خودروی ژنو سال آینده رونمایی شود.

اگرچه این نمونه اولیه کاملا استتار شده اما با دقت بیش تر در تصاویر می توان دریافت که فیس لیفت اونتادور دارای قسمت جلوی تهاجمی تر به همراه اسپلیترهای مازاد و هواکش های کناری کوچک تر خواهد بود. این خودرو دارای ایرودینامیک بهتری خواهد بود که گمان می رود به بهبود سواری کمک کند. در قسمت پشت این خودرو لوله های اگزوز به سه مورد کاهش یافته اند و به صورت زیبایی در یک قسمت مثلثی تکی قرار گرفته اند که بر خلاف ساختار مدل قبلی است که چهار لوله در یک راستا قرار داشتند. اسپلیترهای جدید و دیفیوزرهای هوای بزرگ که به نظر می رسد الهام گرفته از اونتادور SV و سنتناریو هستند نیز در این خودرو تعبیه شده اند. یک تغییر دیگر در این خودرو هواکشی مازاد روی گلگیرهای عقب آن است که کمک می کند هوا به موتور V12 آن برسد.

این فیس لیفت علاوه بر به روز رسانی ظاهری دارای افزایش قدرت نیز خواهد بود. به نظر می رسد موتور 6.5 لیتری دمش طبیعی V12 این خودرو حدود 20 تا 40 اسب بخار قدرت بیش تر از مدل کنونی داشته باشد و توان آن به 700 یا 690 اسب بخار برسد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"