کد خبر: ۴۴۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل بعدی سدان بنتلی Flying Spur با بدنه نسل دوم پورشه پانامرا در اروپا دیده شده است.

نمونه اولیه ای از بنتلی Flying Spur مدل 2018 دیده شد

گروه بین الملل: نسل بعدی سدان بنتلی Flying Spur با بدنه نسل دوم پورشه پانامرا در اروپا دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، با بررسی منابع اطلاعاتی دولت انگلستان مشخص شده که این پورشه به بنتلی تعلق دارد و دارای موتور 4.0 لیتری بنزینی است.

گمان می رود این نمونه اولیه از نسخه ای از موتور 4.0 لیتری تواین توربو تزریق مستقیم V8 بهره می برد که در نسل دوم پانامرا معرفی شد. این موتور در پورشه قدرت 404 کیلووات و گشتاور 770 نیوتون متر تولید می کند.

بنتلی Flying Spur به راحتی می تواند زیر بدنه پانامرا استتار شود چرا که هر دوی این خودروها از قطعات MSB تازه ساخته شده پورشه برای خودروهای دیفرانسیل جلو، عقب و چهار چرخ فعال بهره می برند.

تنها تغییر قابل توجه در بدنه این پورشه، گلگیرهای برجسته در دو طرف است که نشان می دهد Flying Spur دارای ابعادی شبیه به پورشه شامل طول 5049 میلی متر، عرض 1937 میلی متر و ارتفاع 1423 میلی متر است. Flying Spur برخلاف پانامرا یک سدان سنتی است.

ساختار MSB برای نسل بعدی بنتلی کانتیننتال کوپه و کانورتیبل نیز به کار خواهد رفت. هر دوی این مدل ها اخیرا با قطعات بدنه آماده تولید دیده شده اند.

از آنجا که گمان می رود مدل های دو در کانتیننتال در نیمه دوم سال 2017 عرضه شوند، به نظر می رسد سدان Flying Spur نیز زمانی در سال 2018 عرضه شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"