کد خبر: ۴۴۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: تصاویر فاش شده جدید، فیس لیفت نیسان نوت مدل 2017 را نشان می دهند که در حال انتقال به نمایندگی های فروش است.

فیس لیفت نیسان نوت به زمان عرضه نزدیک می شود

گروه بین الملل: تصاویر فاش شده جدید، فیس لیفت نیسان نوت مدل 2017 را نشان می دهند که در حال انتقال به نمایندگی های فروش است.

به گزارش خبرخودرو، این امر نشان می دهد که زمان زیادی تا عرضه نیسان نوت مدل 2017 باقی نمانده است. گفته می شود این خودرو در هفته اول ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد خودرویی که در حال انتقال دیده شده است نسخه پایه e-Power S نوت باشد. این خودرو هم چنین در مدل های e-Power X، e-Power Medalist و e-Power نیزمو نیز ارائه شده و قیمت 17133 تا 23355 دلار خواهد داشت.

مجموعه ای از تصاویر فاش شده، تغییرات اعمال شده برای فیس لیفت نیسان نوت را نشان می دهند. این خودرو دارای چراغ های جلوی به روز شده، جلوپنجره V-motion نیسان، جلوپنجره زیرین بازطراحی شده و سپر جدید با چراغ های مه شکن بزرگ تر است. در قسمت پشت این خودرو شباهت زیادی با مدل کنونی آن دیده می شود و تنها طراحی چراغ ها و سپر آن تغییر کرده است.

نیسان نوت هیبریدی به نیرومحرکه ای هیبریدی مجهز می شود که در آن موتورهای برقی نیروی محور جلو را تامین می کنند در حالی که موتور بنزینی IC به عنوان افزایش دهنده طیف حرکتی و شارژ کننده باطری از طریق ژنراتور عمل می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"