کد خبر: ۴۴۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فولکس واگن متعاقب بحران رسوایی خودروهای دیزلیش که انگار هیچ گاه پایان نمی باید برنامه احیایی جدیدی را منتشر کرد که شامل صرفه جویی در هزینه ها می شود.

عدم موفقیت برنامه مالی فولکس

گروه بین الملل:  فولکس واگن متعاقب بحران رسوایی خودروهای دیزلیش که انگار هیچ گاه پایان نمی باید برنامه احیایی جدیدی  را منتشر کرد که شامل صرفه جویی در هزینه ها می شود.

به گزارش خبرخودرو، بحران بین المللی فولکس واگن بار مالی زیادی را بر این شرکت وارد کرد به طوریکه این گروه برای جبران آن دست کم بر صرفه جویی رقمی معادل 4.1 میلیارد دلار تا سال 2021 احتیاج دارد. اما  گفته میشود که رهبران اتحادیه های کاری با این برنامه مخالت کرده اند. به ویژه آن که 3.3 میلیارد دلار از مبلغ بالا مربوط به پروژه های خانگی فولکس واگن در آلمان است.

همین چندی پیش مدیران فولکس و نمایندگان اتحادیه های کاری با برنامه تعدیل نیروی کار مخالفت کرده و قرار شد که به جای از بین بردن فرصت های شغلی فعلی روند استخدام نیروی کار تازه متوقف گردد. اما فولکس واگن در حال حاضر از جهات مختلف تحت فشار است و بایستی به سرعت اقدام به عرضه برنامه جدید احساسش کند. به تازگی یکی از قضات امریکایی رأیی 10.03 میلیارد دلاری برای آغاز برنامه باز خرید 475 هزار دستگاه از خودروهای مجهز به موتور 2.0 لیتری TDI داده و نمایندگان فروش نیز خواستار دریافت ضرری 1.2 میلیاردی شده اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"