کد خبر: ۴۴۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از یک کراس اوور متوسط بدون پوشش استتاری به نام هوندا UR-V منتشر شده است.

کراس اوور هوندا UR-V مخصوص چین فاش شد

گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از یک کراس اوور متوسط بدون پوشش استتاری به نام هوندا UR-V منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، به نظر می رسد این خودرو نسخه ای هوندا Avancier باشد که توسط دانگ فنگ- هوندا ساخته شده و مخصوص بازار چین است. اگر این خودرو در سال جاری معرفی شود، پس از Avancier، CR-V جدید و WR-V چهارمین مدل کراس اوور هوندا خواهد بود که در سال 2016 معرفی می شود.

اگرچه این مدل ها دارای طراحی پایه مشترک هستند، هوندا UR-V دارای قسمت های جلو و عقب متمایزتری است. در قسمت جلوی این خودرو طراحی قابل توجه Solid Wing به همراه چراغ های جلوی LED و سپر نوین با چراغ های مه شکن LED دیده می شود. نیم رخ این خودرو کاملا شبیه به Avancier است و تنها هواکشی کوچک و رینگ های آلیاژی متفاوت دارد.

طراحی چراغ های عقب این خودرو نیز شبیه به Avancier است البته UR-V تزئین کرومی برجسته تر، شب رنگی عریض تر بین چراغ های عقب و جای جدید قاب پلاک دارد. گفته می شود UR-V دارای طول 4825 میلی متر، عرض 1942 میل یمتر، ارتفاع 1670 میلی متر و فاصله بین دو محور 2820 میلی متر است.

زیر کاپوت هوندا UR-V یک موتور 2.0 لیتری اسپرت توربو VTEC گرفته شده از Avancier تعبیه شده که قدرت 268 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتون متر تولید می کند. این موتور به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته متصل می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"