کد خبر: ۴۵۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵

بهمن دیزل رتبه نخست رضایت مندی مشتریان در حوزه فروش را کسب کرد

به گزارش خبر خودرو، در جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، شرکت بهمن دیزل رتبه نخست رضایت مشتریان در حوزه خدمات فروش خودروهای تجاری را کسب کرد.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : شرکت بهمن دیزل در آخرین ارزیابی شرکت ISQI برای چندین بار موفق به کسب رتبه اول رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات فروش خودروهای تجاری شد.

میر حکیم حسینی گفت :  بر اساس ارزیابی 3 ماهه دوم سال 95 ، شرکت بهمن دیزل با کسب امتیاز 640 ، رتبه نخست رضایت مندی کل مشتریان در حوزه خدمات فروش خودروهای تجاری را کسب کرده است که نسبت به دوره قبل  7 درصد رشد را نشان می دهد.

وی تصریح کرد : در ارزیابی شرکت ISQI ، به منظور سنجش رضایت مشتریان از حوزه فروش خودرو، چهار شاخص « اطلاع‌رسانی و پاسخگویی»، «توجه به خواسته مشتری»، «هزینه و زمان صرف شده» و مورد ارزیابی و نظرسنجی قرار گرفته است که شرکت بهمن دیزل در زیر شاخص «تحویل به موقع خودرو» موفق به کسب رتبه اول شده است.

وی مهم ترین سیاست گروه بهمن را کسب رضایت مشتریان اعلام کرد و گفت : شرکت بهمن دیزل در راستای این هدف و کسب رضایت مشتری ، برنامه های خوبی را هدف گذاری نموده است ضمن اینکه در بخش هایی که ضعف هایی وجود داشته، اقدامات اصلاحی نیز تدوین و اجرایی نموده است.

وی با توجه به ارتقاء رتبه بهمن دیزل در کسب رضایت مشتریان از خدمات فروش تصریح کرد : در راستای موارد مورد نظر مشتریان در ارزیابی های قبلی و  شناسایی و رفع نقاط ضعف ، برنامه های اصلاحی در شرکت اجرایی گردید که خوشبختانه منجر به بهبود و افزایش رضایت مشتریان در این دوره شده است.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل افزود : شرکت بهمن دیزل همچنین در راستای توجه به خواسته مشتریان با اعمال  تنوع در روش های فروش ، افزایش آپشن خودروها و مطابقت خودروی سفارش گذاری شده با خودرو تحویلی تلاش نموده تا خواسته های مشتریان را  پوشش دهد.

میر حکیم حسینی تصریح کرد : امیدواریم با تولید و عرضه محصولات جدید ، بتوانیم بر اساس تقاضای بازار پاسخ گوی نیازها و خواسته های مشتریان بوده و مشکلی در تامین نیاز متقاضیان ایجاد نشود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"