کد خبر: ۴۵۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، مراسم قرعه کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا عصر امروز در نمایندگی مرکزی ایرتویا برگزار و برندگان برتر این مسابقه معرفی شدند.

برندگان مسابقه هیبریدی ایرتویا معرفي شدند

به گزارش خبر خودرو، مراسم قرعه کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا عصر امروز در نمایندگی مرکزی ایرتویا برگزار و برندگان برتر این مسابقه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ،در این مراسم که با حضور جمعی از مشتریان و برندگان مسابقه هیبریدی ایرتویا برگزار شد، اقای سعید صادقی، نفر اول این مسابقه انتخاب و جایزه سفر به ژاپن و بازدید از کارخانه تویوتا به وی تعلق گرفت.

همچنین به 10 نفر از برندگان مسابقه به قید قرعه، اسپیکر بلوتوث برند لوکس B&O اعطا گردید.

شرکت ایرتویا اواسط شهریور ماه بود که با هدف آشنایی بیشتر مردم با تکنولوژی خودروهای هیبرید تویوتا این مسابقه را برگزار نمود و امروز همزمان با روز ملی هوای پاک بااعلام نفرات برتر این مسابقه به پایان رسید.

این مسابقه که به منظور افزایش سطح آگاهی عموم از موضوع تکنولوژی خودرو های هیبرید تویوتا طراحی شده بود با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان روبرو شد.

شرکت تویوتا به عنوان اولین و بزرگترین کمپانی خودروسازی در تولید خودرو های هیبریدی و با توجه به جذابیت تکنولوژی هیبرید تویوتا در دنیا و شناخته شدن آن به عنوان فصلی جدید در صنعت خودرو سازی و از سویی اهمیت و تاثیر بسزای آن در حفظ محیط زیست، این مسابقه طراحی و برگزار نموده است.

گفتنی است در این مراسم شرکت ایرتویا به ۱۱ نفر از برندگان این مسابقه (که از میان تمامی شرکت کنندگان مسابقه به قید قرعه انتخاب شده اند ) جوایز نفیسی را ارائه نمود و درکنار جایزه شگفت انگیز سفر به ژاپن و بازدید از کارخانه تویوتا که به برنده اول این مسابقه تعلق می گیرد، جایزه نفیس اسپیکر بلوتوث برند لوکس B&O نیز به ۱۰ نفر برندگان بعدی این مسابقه اعطا خواهد شد.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"