کد خبر: ۴۵۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
روزنامه ایران: راه‌اندازی اپراتور سوم تلفن همراه در سوریه از سوی ایران مورد توافق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزارت ارتباطات سوریه قرار گرفت.
 
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با علی الظفیر وزیر ارتباطات سوریه با بیان اینکه زمینه‌های بسیاری برای همکاری میان وزارتخانه‌های دو کشور در زمینه‌های مخابرات، آی تی، پست، تجارت الکترونیک و.. وجود دارد،افزود: امیدوارم حضور نخست‌وزیر سوریه و شما این همکاری‌ها را گسترش دهد.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به استفاده کشور سوریه از کابل تولیدی کارخانه کابل شهید قندی اظهار کرد: در ایران شرکت‌های توانمند خصوصی بسیاری وجود دارد و ما این آمادگی را داریم که ارتباط این شرکت‌ها را با بخش‌های مختلف کشور شما برقرار کنیم.
 
واعظی با اشاره به توافق معاون اول رئیس جمهوری کشورمان و نخست‌وزیر سوریه در ارتباط با اپراتور سوم در سوریه تصریح کرد: از میان سندهایی که در این سفر میان نخست‌ وزیر کشور سوریه و معاون اول رئیس جمهوری کشورمان به امضا رسید، سند میان دو وزارتخانه ارتباطات سوریه و ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پیشرفت بالاتری نسبت به دیگر سندها برخوردار است.
 

در پایان این دیدار تفاهمنامه‌ای میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات سوریه به امضا رسید که راه‌اندازی اپراتور سوم تلفن همراه در این کشور یکی از مفاد این تفاهمنامه بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"