کد خبر: ۴۶۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

باید چهره بیرونی صنعت خودرو را با مدیریت بهبود بخشیم

به گزارش خبرخودرو ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت در چهارمین همایش صنعت خودرو گفت:ما 8 سال تحریم را پشت سر گذاشتیم و تبلیعات سو به گونه ای بود که بر علیه کشور ما بود اکنون امیدواریم روحیه ای که پس از توافق هسته ای صورت گرفته همچنان ادامه پیدا کند.

نعمت زاده در ادامه افزود: قرارداهای جدید در حال انعقاد است و با اروپایی ها مذاکرات زیادی داشتیم که فرانسه پیش قدم بوده و در این زمینه قراردادهای خودرویی ایران خودرو پژو منعقد شده و تلاش می کنیم قرارداد رنو قبل از عید امضا شود.

وی افزود: با آلمانی نیز در سواری و تجاری مذاکره می کنیم و دیروز توافق نامه ای با سوئد امضا شد و امروز کلنگ پروژه مشارکت خودرویی با آنها به زمین زده می شود .

وی اظهار داشت: با کره جنوبی نیز مذاکراتی انجام شده و متعهد به سرمایه گذاری شده اند.

نعمت زاده در ادامه افزود: جو منفی بر علیه صنعت خودرو در جامعه حکمفرماست ولی استحقاق این کم لطفی رو ندارد صنعت خودرو مشکلات زیادی دارد ولی باید چهره بیرونی این صنعت را با مدیریت بهبود بخشیم و با کیفیت ، قیمت و خدمات پس از فروش مناسب این چهره را تغییر دهیم.

وی افزود: در اواخر سال 92 و اوایل 93 برنامه راهبردی صنعت خودرو تا سال 1404 تدوین شده و جز برنامه های راهبردی ما شده است.امروز حلقه باقی مانده ، فروش و خدمات پس از فروش است و انتظار می رود که توجه ویژه ای به این بخش شود. باید کاری کنیم که سال آینده همه صنعت خودرو را تشویق کنند.

نعمت زاده گفت: 25 درصد نارضایتی مشتریان به دلیل کمبود قطعات در تعمیرگاه هاست که باید رفع شود و 16 درصد مسائل دیگر بود. از همه افرادی که در بخش خدمات پس از فروش فعالیت می کنند می خواهیم تا برای رفع نارسایی هایی که در این حوزه وجود دارد تلاش کنند.

وی افزود: در زمینه سیاست گذاری علاوه بر برنامه راهبردی آیین نامه هایی را در حوزه تعمیر و نگهداری تدوین کرده ایم. باید بدانیم که بدون رضایت مشتریان بازار را به دست نخواهیم آورد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"