کد خبر: ۴۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نشتی سوخت در یک خودروی الکتریکی؟ ما هیچ وقت فکر نمی‌کردیم چنین خبری را بخوانیم. ولی در این فراخوان جدید بی ام و، این مشکل به گونه‌ای پیش آمده است.

فراخوان بی ام و برای 19 هزار دستگاه از خودروی الکتریکی i3

گروه بین الملل: نشتی سوخت در یک خودروی الکتریکی؟ ما هیچ وقت فکر نمی‌کردیم چنین خبری را بخوانیم. ولی در این فراخوان جدید بی ام و، این مشکل به گونه‌ای پیش آمده است.

به گزارش خبرخودرو، مدل مورد بحث در این فراخوان بی ام و i3 می‌باشد و همان طور که همه ما می دانیم یک مدل الکتریکی است. ولی شما می‌توانیم هنگام خرید این خودرو، آپشن یک موتور اضافی احتراق داخلی را نیز انتخاب کرده و خودروی خود را از یک مدل تمام الکتریکی به یک مدل پلاگین هیبریدی تبدیل کنید.

طبق ادعای بی ام و، اکثریت مشتریان آمریکایی هنگام خرید این خودرو آپشن مذکور را نیز انتخاب کرده‌اند. اکنون تمامی این خریداران مجبور می‌باشند به دلیل وجود مشکل نشتی سوخت احتمالی خودروهای خود را به تعمیرگاه‌های بی ام و ببرند.

طبق گزارش اداره ملی ایمنی بزرگ راه‌های آمریکا، شلنگ‌هایی که از باک خودرو بنزین را به موتور احتراق داخلی می‌رساندمی‌توانند در تماس با کابل مثبت باتری از بین رفته و موجب نشت سوخت شوند. خوشبختانه تاکنون تلفات و آسیب‌های مرتبط با این مشکل گزارش نشده است، ولی به دلیل وجود ریسک آتش سوزی به خاطر این مشکل، بی ام و این فراخوان را برای آن‌ها صادر کرده است. تمامی آن‌ها

با یک حساب سرانگشتی، بی ام و تا پایان ماه میلادی گذشته در مجموع 25123 دستگاه i3 فروخته است. این فراخوان فقط شامل مدل‌های پلاگین هیبریدی این خودرو می‌شود که در حال حاضر 19130 دستگاه می‌باشند. به عبارتی دیگر، بیش از سه چهارم مشتریان i3 در آمریکا مدل پلاگین هیبریدی را به مدل تمام الکتریکی ترجیح داده‌اند، این موضوع می‌تواندرس‌های خوبی به بی ام و در مورد طراحی احتمالی یک مدل الکتریکی جدید بدهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"