کد خبر: ۴۶۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: کسانی که از استراتژی نام گذاری مدل‌های جگوار با خبر نباشند، ممکن است فکر کنند که مدل E-Pace این کمپانی یک خودروی تمام الکتریکی است.

انتشار تصاویر جاسوسی جدید جگوار E-Pace مدل 2018 در بلژیک

گروه بین الملل: کسانی که از استراتژی نام گذاری مدل‌های جگوار با خبر نباشند، ممکن است فکر کنند که مدل E-Pace این کمپانی یک خودروی تمام الکتریکی است.

به گزارش خبرخودرو، هر چند، جگوار نام خودروی تمام الکتریکی خود را I-Pace گذاشته است. در پی اشتیاق این شرکت برای تولید مدل‌های شاسی بلند، مدل جدید E-Pace قرار است جایگاهی پایین‌تر از مدل F-Pace در میان مدل‌های کراس آور این برند بریتانیایی داشته باشد.

این نمونه تستی توسط یکی از عکاسان جاسوسی در خیابان‌های شهری کوچک به نام تسندرلو در کشور بلژیک شکار شده است.

این خودرو که کوچک‌ترین کراس آور در بین مدل‌های جگوار می‌باشد، از نظر ابعاد طراحی بهتری در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود دارد و در طراحی برخی از المان‌های آن از مدل اف پیس الهام گرفته شده است.

در داخل کابین، انتظار می‌رود شاهد عرضه آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی InControl تاچ پرو باشیم. از آن جایی که این خودرو قرار است رقابتی جدی با مدل‌هایی مانند بی ام و ایکس 1، مرسدس بنز GLA و آئودی Q3 داشته باشد، بدون شک جگوار کیفیت کابین را هم بهبود بخشیده است.

این خودرو که از پلت فرمی مشابه با لندروور دیسکاوری اسپرت و رنج روور اووک بهره می‌برد، از مجموعه‌ای از موتورهای 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی و دیزلی استفاده خواهد کرد که قوی‌ترینآن‌ها 240 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند، احتمال عرضه یک مدل هیبریدی از این خودرو در آینده نیز وجود دارد.

طبق برنامه جگوار قرار است تابستان امسال از E-Pace جدید رونمایی کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"