کد خبر: ۴۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: ابرخودروی 3 سرنشینه آتی مک لارن که اکنون از آن با نام BP23 یاد می‌شود، خودرویی بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

ابرخودروی جدید مک لارن قیمتی بوگاتی مانند خواهد داشت

گروه بین الملل: ابرخودروی 3 سرنشینه آتی مک لارن که اکنون از آن با نام BP23 یاد می‌شود، خودرویی بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرخودرو، مک لارن می‌گوید این مدل قوی‌ترین و آیرودینامیک ترین محصول جاده‌ایآن‌ها خواهد بود و این کمپانی بریتانیایی لقب فوق العاده جذاب هایپر جی تی را به آن داده است. ولی آیا با دانستن قیمت 2.5 میلیون دلاری این خودرو، هنوز هم آن را یک مدل جذاب می دانید؟

ظاهراً 106 مرفه بی درد چنین فکر می‌کنند و قبل از ورود آن به بازار، تمامی مدل‌هایتولیدی آن را خریداری کرده‌اند. مک لارن می‌گوید این خودرو هنوز در شاخه عملیات ویژه مک لارن در دست طراحی و توسعه می‌باشد و اولین نمونه‌های آن در سال 2019 به خریداران تحویل داده خواهد شد.

سه صندلی این ابرخودرو از خودروی مک لارن اف وان الهام گرفته شده است. مقامات کمپانی همواره در صحبت‌های خود تاکید کرده‌اند که این خودروی جدید جانشین مدل افسانه‌ای F1 نیست. به گزارش اتو نیوز، مک لارن بر روی این خودروی جدید خود قیمت پایه 2.5 میلیون دلاری را گذاشته است. با این میزان پول، خودروهایی مانند بوگاتی را می‌توان خریداری کرد.

ولی نکته عجیبی که اتوکار مطرح کرده این است که قیمت گذاری 2.5 میلیون دلاری روی این خودرو فقط زمانی مطرح شده که این خودرو فقط در حد شایعه بوده و رسانه‌ها از آن با عنوان جانشین F1 یاد می‌کرده‌اند. با همه این اوصاف، این خودرو یک مدل واقعاً گران قیمت می‌باشد. نظر شما در مورد آن چیست؟

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"