کد خبر: ۴۶۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: مدتی است که ماروتی سوزوکی سویفت دیزایر به پرفروش ترین مدل در کلاس خود تبدیل شده است.

نسل جدید سوزوکی سویفت دیزایر شکار عکاسان شد

گروه بین الملل: مدتی است که ماروتی سوزوکی سویفت دیزایر به پرفروش ترین مدل در کلاس خود تبدیل شده است.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی نسل جدید سویفت دیزایر بدون پوشش استتاری فاش شده است. گزارشات حاکی از آن است که تولید دیزایر جدید در مرکز تولیدی این خودروساز در Manesar آغاز شده و گمان می رود تا ماه می عرضه شود. این مدل جدید به مجموعه ای از به روز رسانی های طراحی و تجهیزات مجهز خواهد شد.

نسل جدید سویفت دیزایر با گزینه های موتور بنزینی و دیزلی موجود خواهد بود. این خودرو همچنان از موتور 1.2 لیتری سری K با قدرت 83 اسب بخار و گشتاور 115 نیوتون متر بهره خواهد برد. نسخه دیزلی این خودرو به موتور 1.3 لیتری DDiS با قدرت 74 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتون متر مجهز می شود. گفته می شود این بار دیزایر به سیستم SHVS نیز مجهز می شود که در صورت صحت آن به این معنی است که نسخه دیزلی این خورو قدرتی بیش از 86  اسب بخار تولید خواهد کرد. هم چنین ممکن است این مدل جدید با گزینه گیربکس AMT در نسخه های بالاتر نیز عرضه شود در حالی که نسخه های دیگر آن همچنان با گیربکس دستی همراه می شوند.

چنان چه در تصاویر دیده می شود، نسل جدید دیزایر به  طراحی سیال مجهز است که گمان می رود الهام گرفته از هاچ بک ممتاز بالینو است. به نظر می رسد نمونه فاش شده این خودرو نسخه ممتاز آن باشد که با مجموعه جدید رینگ های آلیاژی چند پره عرضه خواهد شد.

اطلاعات بیش تر از این خودرو به زودی منتشر می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"