کد خبر: ۴۶۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: تاتا موتورز توزیع سری اول مدل های تاتا Tigor Styleback را قبل از عرضه رسمی در 29 ماه مارس آغاز کرده است.

عرضه تاتا Tigor  در نمایندگی ها آغاز شد

گروه بین الملل: تاتا موتورز توزیع سری اول مدل های تاتا Tigor Styleback را قبل از عرضه رسمی در 29 ماه مارس آغاز کرده است.

به گزارش خبرخودرو، پیش فروش این خودرو اکنون در تمام نمایندگی های تاتا با پیش پرداخت 5 هزار روپیه انجام می شود.

Tigor سومین محصول تاتا است که در کلاس سدان های کم تر از چهار متر رقابت می کند و دارای طول 3992 میلی متر، عرض 1677 میلی متر، ارتفاع 1537 میلی متر و فاصله بین دو محور 2450 میلی متر است ارتفاع این خودرو از زمین 170 میلی متر اعلام شده است. Tigor در مقایسه با تیاگو که بر اساس آن ساخته شده دارای چراغ های جلوی پروژکتوری مشکی شده، رینگ های آلیاژی دو رنگ 15 اینچی، چراغ ترمز LED عریض و گزینه رنگ قهوه ای مسی جدید است.

Tigor با تودوزی تمام مشکی با تزئینات هم رنگ بدنه و مشکی براق در نسخه XZ عرضه می شود. برخی هایلایت های لیست تجهیزات این خودرو شامل سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی Harman و هشت بلندگو، کنترل های صوتی نصب شده روی فرمان، نمایشگر چند رسانه ای، حالت های رانندگی City و Eco و کنترل دمای خودکار است. صندوق عقب این خودرو ظرفیت 419 لیتر دارد.

Tigor در زمان عرضه با موتور 1.2 لیتری Revotron سه سیلندر با قدرت 85 اسب بخار و گشتاور 114 نیوتون متر و 1.05 لیتری Revotorq سه سیلندر توربو دیزل با قدرت 70 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتون متر موجود خواهد بود. یک گیربکس دستی پنج سرعته به صورت استاندارد برای هر دو مدل این خودرو ارائه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"