کد خبر: ۴۶۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
در راستای نظارت و پیگیری طرح امداد نوروزی
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا باحضور در ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه، از فرایند ارائه خدمات توسط این ستاد بازدید کرد.

مدیرعامل گروه سایپا از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی بازدید کرد

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا باحضور در ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه، از فرایند ارائه خدمات توسط این ستاد بازدید کرد.

دکتر مهدی جمالی در بازدید از ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا، در جریان فعالیت های این ستاد در زمینه ارائه خدمات نوروزی به مشتریان گروه قرار گرفت.

در این بازدید، دکتر جمالی باحضور در مرکز تماس امدادی گروه، ضمن پاسخگویی به تماس مشتریان با تعدادی از آنان به گفت و گو پرداخت و در جریان نحوه ارائه خدمات ناوگان امدادی سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب امدادی در محل و همچنین توزیع مناسب قطعات یدکی در ایام نوروز، خواستار پاسخ گویی به موقع همراه با برخورد مناسب و مشتری مدارانه از سوی کارکنان ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه سایپا شد.

وی همچنین گسترش خدمات به تمامی نقاط و جاده های کشور را ضروری دانست و بر همراهی و پشتیبانی مسافران نوروزی تا پایان طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد.

گفتنی است طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد یافت. ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس 096550 آماده دریافت گزارش های مشتریان و ارائه خدمات امدادی در سراسر کشور است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"