کد خبر: ۴۶۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
در 11روز نخست طرح خدمات نوروزی ایران خودرو محقق شد
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در نوروز 95 میانگین زمان تعمیرات امدادی در شبکه خدمات پس از فروش 1.9روز بود اما در طرح خدمات نوروزی سال 96 با اقدامات صورت گرفته از جمله الزام به حضور پست های کلیدی نمایندگی ها و تامین قطعات کامل، این مدت زمان با کاهش 26درصدی به 1.4روز کاهش یافت.

کاهش 26درصدی میانگین زمان تعمیرات امدادی

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در نوروز 95 میانگین زمان تعمیرات امدادی در شبکه خدمات پس از فروش 1.9روز بود اما در طرح خدمات نوروزی سال 96 با اقدامات صورت گرفته از جمله الزام به حضور پست های کلیدی نمایندگی ها و تامین قطعات کامل، این مدت زمان با کاهش 26درصدی به 1.4روز کاهش یافت.  

سیدرضا حسینی در دوازدهمین روز از اجرای طرح خدمات نوروزی ایران خودرو و همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات پس از فروش پرداخت و گفت: طراحی و برنامه ریزی برای طرح خدمات نوروزی امسال از اواسط پائیز آغاز شد و در طی چهارماه، اقداماتی را برای افزایش سطح این خدمات در نظر گرفتیم.

حسینی ادامه داد: تعداد نمایندگی های دو شیفت ایساکو در ایام نوروز را 10درصد افزایش دادیم تا در اجرای این طرح در ساعات عصر و شب نیز امکان پذیرش خودرو ایجاد شود.

وی گفت: در نوروز 96 برای نخستین بار 4پایگاه امدادی به صورت ثابت در مسیرهای پرتردد ایجاد شد و همچنین در 411 نمایندگی فعال در طرح خدمات نوروزی حضور افراد کلیدی را الزامی کردیم که نتیجه خوبی در برداشت و علاوه بر افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، به کاهش زمان انجام تعمیرات نیز منجر شد.

مدیرعامل ایساکو به افزایش اقدامات لازم جهت ارزیابی نحوه اجرای طرح نیز اشاره کرد و افزود: برای اطمینان از اجرای مطلوب طرح، اکیپ های بازرسی را افزایش دادیم و در چهار لایه به صورت محسوس و نامحسوس بازدیدهای مختلفی از اکیپ ها و ناوگان امدادی انجام داده و بر حسن اجرای کار نظارت می کنند.

حسینی گفت: به واسطه پروژه های بهبود کیفیت روی محصولات ایران خودرو که در سال 95 صورت گرفته و همچنین طرح بازدید سفر ایساکو قبل از نوروز، نیاز به مراجعه به تعمیرگاه ها در نوروز96 کاهش یافته و به همین دلیل پذیرش نمایندگی ها در طرح نوروزی امسال 38درصد کاهش پیدا کرده است.

وی تعداد پذیرش های صورت گرفته در این طرح را تا پایان روز ششم فروردین 36هزار مورد اعلام کرد و گفت: در این تعداد پذیرش 139مورد شکایت داشتیم که به همه آنها رسیدگی و منجر به خروج یک نمایندگی از اجرای طرح، 8مورد جریمه نقدی و 17 اخطار به نمایندگی ها شد.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران نیز در این نشست گفت: پس از چهارماه برنامه ریزی برای نوروز96 اجرای طرح را تمام توان آغاز کرده ایم و تا نیمه اجرای آن، تمامی اهداف محقق شده و تا پایان روز 15فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

شهرام صالحی گفت: مدت زمان انتظار خدمات امدادی که از شاخص های مهم در ارائه این خدمات به شمار می رود در نوروز 95 به 24دقیقه و 59ثانیه رسید که عدد قابل قبولی در مقایسه با شاخص های جهانی است. در نوروز96 برای تثبیت این زمان تلاش کردیم و موفق شدیم میانگین زمان را به 24دقیقه و 57ثانیه برسانیم.

گفتنی است طرح خدمات نوروزی سال 96 ایران خودرو از 25اسفند 95 آغاز شده و تا 15فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

در اين طرح 411 نمايندگي فعال ايساكو مشاركت دارند كه اين تعداد نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است. افزون بر اين 233 فروشگاه مجاز و 2080 اكيپ امدادرساني در سراسر كشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتريان محصولات ايران خودرو خواهند بود.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"