کد خبر: ۴۶۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

خبرگزاری مهر: تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران در تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا به پیروزی شیرین دست یافت.

تیم مقاومت گلساپوش یزد امشب در چهارمین بازی تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا، آسیا در مقابل تیم لوکوموتیو مسکو به یک پیروزی شیرین دست یافت.

این بازی که دومین بازی تیم گلساپوش و چهارمین بازی تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا به میزبانی یزد بود، بار دیگر برتری ایران و البته ورزشکاران یزدی در این رشته را به رخ کشید.

این بازی پر افت و خیز و پرهیجان با نتیجه ۵ بر ۴ به نفع گلساپوش به پایان رسید و تیم لوکوموتیو مسکو که دیروز در نخستین بازی این تورنمنت در برابر اسپورتینگ به پیروزی رسیده بود را مغلوب کرد.

وقت اول این بازی به نفع تیم لوکوموتیو مسکو و با نتیجه یک بر صفر و از گل خطای پنالتی به پایان رسید اما در وقت دوم بازیکنان غیرتمند ایرانی همه تلاش خود را به کار گرفتند و تا ثانیه‌های پایانی بازی، نتیجه را دو بر دو مساوی به پیش بردند اما در ثانیه پایانی و یا حتی لحظه اتمام بازی، گل سوم وارد دروازه گلساپوش شد.

در وقت سوم بازی و در دقایق اولیه، حق به حق‌دار رسید و سومین گل از سوی گلساپوش وارد دروازه حریف شد.

گل‌های دوم و سوم نیز با تلاش و جدیت بازیکنان گلساپوش به ثمر نشست و گرچه بارها دروازه گلساپوش تهدید شد، اما دروازه بان آماده این تیم، از ورود توپ به چارچوب دروازه جلوگیری کرد تا نتیجه بازی ۵ بر ۴ به نفع گلساپوش به پایان برسد.

تیم مقاومت گلساپوش یزد اکنون در بین چهار تیم شرکت کننده در این تورنمنت در رتبه نخست قرار دارد و فردا در روز پایانی رقابت‌ها در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های لوکوموتیو مسکو و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و اسپورتینگ پرتغال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"