کد خبر: ۴۶۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

خبرخودرو :جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۱۷ میلیون تردد در راه های استان البرز صورت گرفته است.

سرهنگ محمد کریم بیات اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های پلیس، ایجاد بستری توام با امنیت، آسایش و آرامش برای شهروندان است که به حول و قوه الهی با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی این امر در حد مطلوبی تحقق یافته است و امید داریم که تک تک شهروندان نیز در اجرایی شدن این هدف پلیس مشارکت، تعامل و همکاری مناسبی داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کاهش آمار تصادفات حادثه ساز مخصوصا تصادفات فوتی در سال ۹۶ ، عنوان کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدار های کارشناسان پلیس می توانند نقش بسیار مهمی در پیشگیری از تصادفات حادثه ساز که عمدتا منجربه مجروح شدن و یا مرگ هموطنان می شود ایفا کنند.

وی بر آغاز موج دوم سفر های نوروزی اشاره کرد و گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان البرز در پوشش کامل ماموران پلیس راه قرار دارد و با تدابیر و اقدامات پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی بودیم و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات و سفر های نوروزی ادامه داشته باشد.

سرهنگ بیات در ادامه افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۱۷ میلیون تردد در راه های استان البرز صورت گرفته که به طور متوسط روزانه بیش از یک میلیون و ۴۵۰ تردد در این استان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه در طرح نوروزی ۹۶ کاهش محسوس جرائم به ویژه سرقت های خرد و افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مشاهده می شود، عنوان کرد: علاوه بر تمهیدات ترافیکی و جاده ای اقدامات ویژه انتظامی خصوصاً در رابطه با حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل جرائم نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز مشارکت و همیاری مردم در ایجاد حفظ امنیت مطلوب و پایدار تاثیر گذار دانست و بیان کرد: بی شک حضور مردم در کنار پلیس و مشارکت همیاری آنان یکی از مهمترین عوامل موفقیت ماموران انتظامی در اجرای ماموریت ها می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"