کد خبر: ۴۶۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶

طرح رونق تولید ادامه می یابد

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، نعمت زاده گفت:طرح رونق تولید برای سال جدید و ارائه تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط مصوب شده است و عملیاتی می شود.

محمدرضا نعمت زاده در جمع خبرنگاران گفت: همچنین چندین مشوق برای حمایت از تولید داخلی داریم و فهرستی را تهیه می کنیم تا در بخش هایی که با تولید کافی و مازاد روبرو هستیم ، مجوز ثبت سفارش واردات ، محدود شود که به زودی نهایی و تقدیم دولت خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه شاخص های اقتصادی در حوزه صنعت ، مثبت است و اخیرا در بازدید از یکی از کارخانه ها ، گفتند که تولیدات آنها به خارج صادر می شود و وقتی تولیدات باکیفیتی داریم و باید مردم هم از کالاهای داخل استقبال کنند و دلیلی ندارد از کالاهای خارجی مصرف کنیم.

وی افزود: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تلاش می کنیم مبارزه با قاچاق کالا با جدیت ادامه یابد و خوشبختانه مردم اعم از کارآفرینان و تولیدکنندگان امیدواری زیادی دارند که تولید داخل رونق گیرد و مردم هم به سمت مصرف کالاهای داخلی حرکت می کنند.

وزیر صنعت گفت: کیفیت تولیدات داخلی هم رو به رشد است و باید مردم هم از کالاهای اقتصادی حمایت کنند.

آقای نعمت زاده درباره انتخابات هم گفت: امروز شنیدم برخی افراد ثبت نام کردند که در راهرو به من گفتند چون اطلاع نداشتم و البته تصمیم با خود مردم و مقامات است.

هنوز زود است در این باره صحبت کنیم ، اجازه دهید مقداری کارها پیش رود و همه ثبت نام کنند.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری و آقای روحانی هم این است که هرچه بیشتر حضور مردم در پای صندوق های رای و حوزه های انتخابیه بیشتر شود نشان می دهد که ملت در مسایل کلان با وحدت کلمه حضور دارند.

وی افزود: مردم هم فردی را انتخاب می کنند که برای پیشبرد اهداف نظام و مسائل کشور بیش از دیگران موثر باشد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"