کد خبر: ۴۶۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: طبق گزارش‌هایی که در روزهای اخیر منتشر شده، شرکت آئودی چراغ سبز یک نسخه قدرتمند Q4 با نشان RS را صادر کرده است.

آئودی Q4 RS سال 2019 می‌آید

گروه بین الملل: طبق گزارش‌هایی که در روزهای اخیر منتشر شده، شرکت آئودی چراغ سبز یک نسخه قدرتمند Q4 با نشان RS را صادر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، انتظار می‌رود این خودرو در اواخر سال 2019 وارد بازار شود، به گزارش نشریه اتو بیلد، مدل جدید آئودی Q4 RS از همان موتور به کار رفته در مدل‌هایRS3 و RS TT استفاده خواهد کرد.

این دو خودرو از یک موتور 2.5 لیتری 5 سیلندر TFSI با 394 اسب بخار نیرو و 480 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کنند. برای این که ایده‌ای از پرفورمنس این خودروی جدید در ذهن شما شکل بگیرد، آر اس 3 اسپرت بک صفر تا صد را در 4.1 ثانیه پر می‌کند و حداکثر آن به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

تا زمان ورود Q4 RS به بازار، به احتمال زیاد آئودی با اعمال تغییراتی در این موتور 5 سیلندر نیروی آن را به بالای 400 اسب بخار خواهد رساند. این خودرو به صورت استاندارد دو دیفرانسیل خواهد بود از گیربکس دو کلاچه هفت دنده اتومات اس ترونیک آئودی استفاده خواهد کرد.

به جز RS، یک نسخه پلاگین هیبریدی از این خودرو با موتور 204 اسب بخار و 258 پوند فوتی که قبلاً در مدلe-Tronخودروی A3 آن را دیده بودیم نیز روی میز کمپانی قرار دارد، همچنین یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر از فولکس واگن و یک موتور 2 لیتری دیزلی به سه خروجی نیروی مختلف: 161 اسب بخاری، 187 اسب بخاری و 215 اسب بخاری.

قیمت مدل‌های پایه آئودی Q4 پیش بینی می‌شود از حول و حوش 34 هزار یورو در آلمان آغاز شود که آن را از نظر قیمتی بین Q3 و Q5 قرار خواهد داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"