کد خبر: ۴۷۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
خبرگزاری تسنیم: محمد احمدزاده در خصوص اولین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل مکزیک اظهار داشت: بدون شک اولین بازی در هر تورنمنتی برای هر تیمی سخت است و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نبود. در ابتدای مسابقه، شرایط سختی وجود داشت و در واقع بازی گره خورده بود، اما با تلاش و پشتکار بازیکنان، توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. خوشحالم در پایان بازی با گلی که به ثمر رساندم، توانستیم پیروز شویم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی و آمادگی جسمانی قرار دارد و تمام هدف‌مان این است که یکی از سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دهیم.
 
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره دیدار بامداد یکشنبه مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا رقیب اصلی ما در گروه است.  بدون شک هر تیمی بازی بهتری انجام دهد، پیروز خواهد شد. همانطور که گفتم هدف‌مان رفتن روی سکوست و صد درصد به این هدف مهم دست پیدا می‌کنیم. باید بهترین بازی خود را مقابل این حریف قدر انجام دهیم تا بتوانیم به هدف نهایی خود برسیم.
 
احمدزاده اظهار داشت: خوشبختانه تیم هر روز بهتر از گذشته می‌شود و باتوجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان تیم سابقه 5 بار حضور در جام جهانی را دارند، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این تورنمنت بزرگ و سخت تاریخ‌ساز شویم. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی‌های پیش‌رو موفق شده و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"