کد خبر: ۴۷۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

گام مهم دولت در پاسخ به انتظارات مصرف کنندگان داخلی

به گزارش خبر خودرو،  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت در چند سایر اخیر در حوزه های مختلف  من جمله صنعت خودرو موفقیت های بسیار خوبی را کسب کرده است.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : در صورتی که مقایسه ای بین  آمار تولید ، کیفیت و تنوع  خودروها در قبل و بعد از دولت یازدهم صورت گیرد ، حاکی از آن است که این دولت به نوعی به خواسته ها و مطالبات مردم نزدیک تر بوده است و این خود موفقیت بزرگی برای دولت ، وزارت صنعت و معدن و شرکتهای خودروساز است.

وی تصریح کرد : امید است این روند در دولت بعدی نیز به نحوی ادامه یابد که در آینده نزدیک صنعت خودرو ایران یکی از صادرکنندگان و تولید کنندگان برتر در بازار منطقه و جهانی شود و بتواند خود را به تراز کشورهای صاحب نام در این عرصه نزدیک تر نماید.

وی همچنین به قراردادهای و تفاهم نامه هایی اخیر صنعت خودرو ایران با شرکتهای معتبر خارجی اشاره کرد و اظهار داشت : بی شک این قراردادها یکی از زیر ساخت های مهم برای توسعه خودروسازی ایران است و می تواند صنعت خودرو ایران را ارتقاء دهد.

نماینده نماینده بویر احمد و دنا در مجلس دهم تاکید کرد : بی شک این گونه مشارکت ها و  تشکیل جوینت ونچر ها در حوزه خودروسازی ، صنعت خودرو و قطعه سازی ایران را تقویت خواهد کرد و قطعا با انتقال دانش و فن آوری شرکتهای خارجی به کشور و سرمایه گذاری هایی که در این بخش صورت می گیرد می توان به جایگاه واقعی خود در صنعت خودرو دست یابیم.

زارعی افزود : بی تردید با طراحی پلت فرم های جدید و تولید خودروهای متنوع در راستای همکاری مشترک با خودروسازان برتر جهانی ضمن تقویت اشتغال داخل می توان محصولاتی با کیفیت و مورد دلخواه مشتریان داخلی را عرضه نمود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"