کد خبر: ۴۸۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: اگر چه تاکنون ما شاهد تصاویر جاسوسی زیادی از جیپ رانگلر مدل 2018 بوده‌ایم، ولی اکثریت آن‌ها یا مدل 4 درب و یا مدل جدید پیکاپ بوده‌اند.

شکار تصاویر جاسوسی 4 دستگاه جیپ رانگلر 2018

گروه بین الملل: اگر چه تاکنون ما شاهد تصاویر جاسوسی زیادی از جیپ رانگلر مدل 2018 بوده‌ایم، ولی اکثریت آن‌ها یا مدل 4 درب و یا مدل جدید پیکاپ بوده‌اند.

به گزارش خبرخودرو، این بار عکاسان جاسوسی نه یک بلکه 4 دستگاه از رانگلر جدید دو درب را شکار کرده‌اند که همگی کنار هم قرار دارند و کاورهای خیلی کمی روی آن‌ها دیده می‌شود.

همان طور که می‌توانید در این تصاویر ببینید، دو دستگاه از این خودروها مدل‌های معمولی سقف دار هستند و دو مدل دیگر نسخه روبیکون با سقف پارچه‌ای می‌باشند.

جیپ هیچ گاه به شکل بدنه نمادین رانگلر دست نزده و نخواهد زد، به جای آن‌ها کمپانی ترجیح داده تا طراحی یکی از معروف‌ترین خودروهای دنیا را به تکامل برساند. هر چند، زیر این شکل بدنه و طراحی نسبتاً آشنای رانگلر یک پلت فرم کاملاً جدید قرار خواهد گرفت که از مواد اولیه سبک‌تری از جمله آلومینیوم در تولید آن استفاده شده است.

این نسل جدید که با کد JL شناخته می‌شود از ماه نوامبر امسال وارد خط تولید خواهد شد، نسخه پیکاپ این خودرو نیز گفته می‌شود در سال 2019 قرار است تولید شود.

یکی از بزرگ‌ترین مواردی که در این خودرو در مقایسه با نسل قبلی بهبود یافته داخل کابین می‌باشد، جایی که مواد اولیه با کیفیت‌تر، یک سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن، تزئینات رنگی زیبا و برخی تجهیزات هوشمندانه آفرود را خواهید یافت.

جیپ همچنین تغییرات زیادی در آپشن های موتور رانگلر ایجاد خواهد کرد و گزارش‌های اخیر اشاره دارند که یک موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر و دو نسخه از موتور 3.6 لیتری پنتا استار شش سیلندر V شکل قرار است ارائه شوند. یک جفت موتور دیزلی نیز برای این خودرو عرضه خواهد شد که شامل یک 2.2 لیتری 4 سیلندر و یک 3 لیتری شش سیلندر می‌باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"