کد خبر: ۴۸۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: داچیا داستر که از سال 2009 در خط تولید حضور دارد، آماده می‌شود تا با یک نسل کاملاً جدید جایگزین شود.

آیا داچیا داستر 2018 شبیه این خواهد بود؟

گروه بین الملل: داچیا داستر که از سال 2009 در خط تولید حضور دارد، آماده می‌شود تا با یک نسل کاملاً جدید جایگزین شود.

به گزارش خبرخودرو،  زمانی که نهایتاً در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سپتامبر امسال رونمایی شود، بسیار شبیه به این تصویر رندری خواهد بود که توسط استلیان راتوی طراحی شده است.

اولین چیزی که با نگاه به این تصویر متوجه می‌شوید، طراحی قسمت جلوی خودرو است، جایی که جلو پنجره نمادین این برند به خوبی به چشم می زند و با یک جفت چراغ‌های جلوی مدرنی که چراغ‌های LED روز روشن نیز دارند احاطه شده است. این چراغ‌ها بسیار شبیه به چراغ‌های لوگان جدید می‌باشند. گلگیرهای بزرگ که تا درب‌ها ادامه پیدا می‌کنند، چیزی که قطعاً در محصول نهایی نخواهیم دید، یک کاپوت عضلانی، باربند بزرگ با روکش پلاستیک، در کنار رینگ‌های جدید، طراحی خارجی خودرو را تکمیل می‌کنند.

کمپانی رومانیایی داچیا قصد دارد با ارائه یک نسخه بزرگ‌تر از نسل جدید داستر، مشتریان بیشتری را جذب کند. این مدل روی یک نسخه با طول بین دو محور بیشتر ساخته خواهد شد تا فضای کافی برای 7 سرنشین در سه ردیف صندلی ایجاد گردد.

اگر چه تاکنون این موضوع از سوی رنو نیسان تأیید نشده است، گزارش‌های قبلی اشاره دارند که داچیا داستر جدید ممکن است روی معماری ماژولار CMF این گروه خودروسازی ساخته شود، بر خلاف مدل فعلی که از همان پلت فرم دیگر خودروهای این برند مانند لوگان و ساندرو استفاده می‌کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"