کد خبر: ۴۸۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: پس از موفقیت چشمگیر نسل اول داچیا داستر، این برند ارزان قیمت رنو مراحل نهایی ساخت نسل دوم داستر را پشت سر می گذارد که امسال رونمایی خواهد شد.

داچیا داستر جدید سال آینده در انگلیس عرضه می شود

گروه بین الملل: پس از موفقیت چشمگیر نسل اول داچیا داستر، این برند ارزان قیمت رنو مراحل نهایی ساخت نسل دوم داستر را پشت سر می گذارد که امسال رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس اخبار جدید، داچیا داستر مدل 2018 که در رومانی تولید می شود، از بهار سال 2018 در بازار انگلستان به فروش خواهد رسید.

رسانه های اجتماعی تایید کرده اند که رنو داستر 2018 دارای طراحی تکاملی بوده و ظاهر جعبه ای شکل خود را حفظ می کند و ابعاد آن بی تغییر باقی خواهند ماند. داستر پس از کلیو و لوگان پرفروش ترین مدل جهانی گروه خودروسازی رنو است و به همین دلیل طراحان سعی در حفظ شکل کلی آن دارند.

گمان می رود پس از بازطراحی این خودرو کیفیت و ارگونومی کابین آن ارتقا یابد. در حالی که این خودرو دارای ناوبری ماهواره ای است می توان انتظار داشت سیستم سرگرمی جدیدی با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو نیز برای آن ارائه شود.

در حالی که قبلا گزارش شده بود زیرساخت CMF-B برای نسل بعدی داستر استفاده می شود جای سوال دارد که چرا این خودرو باید به پلتفرمی جدید مجهز شود که می تواند بر افزایش قیمت آن تاثیر داشته باشد. پلتفرم B0 لوگان در این خودرو به خوبی ثابت شده و ان را تبدیل به شاسی بلندی ارزان قیمت کرده است.

رنو داستر بسته به نوع تقاضای بازار با طیفی از موتورهای مختلف عرضه می شود که شامل نسخه جدید 1.2 لیتری TCe بنزینی برای اروپا نیز می شود. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی پنج سرعته، دستی شش سرعته، اتوماتیک دو کلاجه Efficient شش سرعته و اتوماتیک شش سرعته خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"